Wii Fit

Hello people,

ik wil gaan afvallen, en ik wil de Wii Fit gaan halen, maar voor dat ik het ga halen, wil ik voor de mensen die de Wii Fit hebben vragen wat ze er van vinden, en of je daar wel mee kan afvallen.

xxx

Het helpt opzich wel om te bewegen, maar je moet er maar net zin in hebben. Aan het begin is het super leuk, maar later heb je alle oefeningen al 100 keer gedaan. Je krijgt ongeveer 8/10 oefeningen per onderdeel en je krijgt verder geen nieuwe, dat is wel saai. Ik denk dat je beter wat minder kunt snoepen, k viel er niet echt vanaf.

Heb het ook, is vooral handig als weegschaal, en oefeningen soms ook wel.

Heb het ook.
Val er niet echt van af :stuck_out_tongue:, miss wel als je het elke dag doet :wink:
Maar het is wel erg leuk om te doen. Je conditie word er wel beter van (als je het dagelijks doet)
Ik doe het alleen als ik zin heb xD

Ik vind het wel handig hoor! maar het heeft natuurlijk geen nut als je heel veel blijft snoepen

als je het echt heel vaak doet zou je er wel van kunnen afvallen,
al moet je natuurlijk ook iets aan je eetpatroon doen…
en het volhouden…
ik vind m vooral leuk voor de fun en ski spelletjes!

Ik ben er niet mee afgevallen.
Bovendien, als je het doet om af te vallen dan ga je jezelf gek maken.
Telkens voor je dagelijkse ‘practise’ moet je jezelf wegen. En als je dan 1 keer wat minder hebt gegete, ga je snel denken dat je daardoor kan afvallen en dan lijkt het me dat je keiongezond gaat doen.
Maar ik gebruikte de wii fit altijd voor yoga, dat is daar wel heel fijn mee!

Oh en nog wat
Ik heb gehoord dat je als je buiten een uur gaat joggen, je aanzienlijk meer calloriën verbrand dan wanneer je een uur gaat wii fitten…

Op een gegeven moment wordt het saai en doe je het niet meer elke dag.

Maybe late reactie, maar:
Ik heb een paar dagen geleden voor de Wii ‘My Fitness Coach’ gekocht, dat is een soort fitness-dvd maar hierbij moet je een profiel maken en wordt alles op jou aangepast. Er zijn iets van 500 oefeningen en geen enkele workout is hetzelfde. Ik heb het geprobeerd en ikheb flink gezweet !

Het is trouwens maar ¤30, dus je bent veel minder geld kwijt… misschien is dat iets?

Misschien een domme vraag, maar heb je voor ‘My Fitness Trainer’ ook de Wii balance board nodig?

Nee, het is eigenlijk een soort dvd, er staat een trainer die de oefeningen zegmaar voordoet, en jij doet gewoon mee. Ze moedigt je aan van ‘push it’ en ‘you can do it’ enzo :wink:

Ooh haha oke! Dan zou ik er zo bij staan van I CAN DO IT UUHUU :grinning:
Misschien dat ik hem ook wel koop… het is wel wat minder duur dan wii fit.

Best wel handig zo een fitness coach op je WII.
Ik denk dat ik die wel koop;)

Haha, ja zo sta ik ook altijd! Op een gegeven moment begon die trainer met ‘YOU CAN DO IT BABYYY’ en dan ga je vanzelf lachen :stuck_out_tongue:
Vandaag trouwens echt spierpijn in m’n benen… het werkt!

jaaa by mij en mijn vriendin werkt het wel, maar je moet het best wel vaak doen anders werkt het niet!

tip; gaa niet voor de ramen wii fitten (klinkt een beetjee verkeerd xD)
hadden mijn vriendin en ik; loopt die lekkere jongen langs :|:P

xx;

ik heb hem, en vind het leuk =)
heb alleen niet zoveel tijd om te wiien…

maargoed, ik was volgens de wii na een aantal oefeningen 1 kilo afgevallen!
weet niet of het klopt hoor maar ik weet zeker dat je er af mee kan vallen, je beweegt gewoon dus :stuck_out_tongue: