Wii de moeite waard?

Hallo!
Ik wil graag een Wii kopen, maar mijn ouders zijn er op tegen (niet als ik het zelf betaal, wat ik dus ga doen), want ze denken dat als ik hem eenmaal heb ik er niet meer mee ga spelen. Nou wil ik aan jullie vragen of dat inderdaad zo is. Hebben jullie een Wii en is het de moeite waard? Want als ik bij vriendinnen/familie ben die een Wii hebben, vind ik het altijd echt super leuk. En nog een vraag: is het waar dat het ombouwen van een Wii mis kan gaan, en je daarna een kapotte Wii hebt? (Ja. dat betekend dus ook dat het goed kan gaan. want mijn familie heeft hem laten ombouwen).
Liefs.

NEEEEE GEEN WIIII !!!

Gebruik trouwens ook de zoekfunctie.

volgnes mij gaat het na een tijdje wel vervelen
dat ski-gebeuren op balancebord vind ik trouwens wel echt súperleuk ^^ en tennis ook wel. maar ik heb er zelf geen

en ja het ombouwen kan misgaan, amar ik zou het dan bij dezelfde persoon laten doen die ook die van je familie heeft gedaan ^^

Wat voor spellen vind je leuk?
Daar moet je naar kijken.

Ik vind de Wii eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Op het begin was het best leuk maar na een weekje al niet meer,
weinig variatie en de spellen zijn nog niet goed genoeg ontwikkeld.

Mario Kart vind ik heel leuk, en gewoon het tenissen al ^^
En die denkspelletjes ofzoiets zijn ook grappig.
Maar waarom geen Wii dan?
Want als je het bij anderen speelt is het zo super geweldig leuk xD.
Liefs.

Oké als je dat leuk vind moet je een Wii nemen.

Ik wil er ook ooit nog een kopen, er komen al wat vettere spellen uit, zoals MadWorld.

Ik heb hem nu sinds November, en speel er al niet meer op sinds februari XD

Wij hebben er een sinds februari en ik vind het nog steeds leuk hoor (niet dat dat zo lang is, maar toch :stuck_out_tongue:)
Als je het bij anderen zo leuk vindt, vind je het vast ook leuk als je er zelf een hebt toch :slightly_smiling_face:

ik heb thuis ook een playstation, en daar zit ik ook elke dag op te singstarren ^^ &racen xD. maar dat de laatste tijd wat minder. alleen als mn neefje der is ^^

Ik heb ook een Wii, ik vind hem super. Ik heb nu bijna een jaartje, ik geef wel toe dat je er tijd voor moet vrijmaken want anders staat hij er maar gewoon. Daarom dat ik ook een Tv scherm op mijn nieuwe kamer ga plaatsen als we verhuist zijn zodat ik elke avond mijn wii fit oefeningen kan doen + geen rekening moet houden met ‘‘Ik wil tv kijken!’’

De Wii zijn wel veel conditiespelen en je hebt ook Boogie (zoiets als singstar) en gezinsspelen, ik vind hem de moeite waard. De Nintendo DS vindt ik dan weer niet de moeite waard, dat ding ligt maar wat te liggen bij mij.

Ik heb ook een wii, in het begin vond ik het geweldig maar nu doe ik het nog nauwelijks. Als je nu al denkt dat je er misschien wel eens op uitgekeken zou kunnen raken niet doen!

ik heb ongeveer 2 weken geleden samen met mn zusje een wii paket gekocht bij bol.com met 2 remote’s, 1 nunchcuk, wii play, wii sports grrr 1 week later stond in bartsmit krantje ofzo een boogie paket…

maargoed, ik vind hem leuk :slightly_smiling_face: heb afgelopen dagen niet zo veel gespeeld omdat ik geen tijd had of omdat iemand anders tv aan het kijken was xD en vind het vooral leuk om met zn 2e ofzo te doen.

wij laten hem ook ombouwen als de garantie eraf is, over paar maandjes :wink: (¤70 in oss geloof ik) want iemand die we kennen heeft het daar laten doen al meer dan jaar geleden en hij werkt perfect.

maargoed na ombouwen is het denk ik leuker want nu hebben we paar spellen geleend van de buren met vooral minigames, maar heb meer zin in een echt spel waarbij je echt kan spelen (zoals harry potter ofzo :p)

pffft… lang verhaal xD tot nu toe geen spijt van, hartstikke gezellig met meerdere personen :slightly_smiling_face:

haha hoe haal ik nu mijn zusje over om een wii te kopen, want ze twijfelt ^^
ghehe ^^

Idd. Mee eens. De eerste 2 weken heb ik er erg veel op gespeeld maar nu doe ik er eigenlijk niks meer mee. Dat komt vooral omdat er gewoon geen leuke spellen zijn. Ik wil graag een leuk platform spel maar bij al die spellen moet je vechten met monsters enzo en dat vind ik saaaaai!

Een Wii is leuk voor af en toe, maar ik vind dat ie snel saai wordt.

ik weet niet hoe oud je zusje is? xD

maarja mijne is 11 en die wou hem zelf ook omdat ze het leuk vond bij vriendinnen enzo en hem zelf niet kon betalen dus ik had geen probleem met overhalen.

maar je kán op bol.com trailers laten zien van spellen die leuk zijn voor haar en dr dan lekker maken met ‘oooh die gaan we dan downloaden! en dan samen…’ blablabla
:cold_sweat:

in het begin is het echt super, maar na paar Weken/Maanden? ben je het echt beu (’:
Allezins, ik toch :

hoi

is niet saai als je meer spelletjes hebt
als je maar 1 spel kunt doen wordt het ook saai
is ook leuker om met meer vriendinnen te spelen dan alleen
maar alleen kun je ook best vermaken :kissing:

ik heb de wii voor mijn verjaardag gehad
met deze spelletjes erbij
*wii sports
*wii fit + wii balance board
*Ravman - raving rabbids
*Mario party 8

wii sports - ziet er een beetje erg goedkoop en simpel uit
niet echt waar voor je geld ik bedoel ziet beetje dom uit.
-

Het meeste speel ik mario party 8
En het wii fit doe ik elke dag even kort half uurtje
die kan ook bij houden wat je aan komt en wat je afvalt
en is wel handig voor iedereen die op een gezond gewicht
willen komen of willen blijven.

wii fit vind ik echt heel gaaf !!!
groetjes keet

Nee niet de moeite waard, wij hebben er ook 1 & op het begin is het allemaal leuk en dan worden je spelletjes saai en speel je er niet meer op. & die als je een beetje leuke spelletjes wilt moet je meteen 60 euro ofso betalen… niet waar dus, kan je veel betere dingen mee doen.