Wifi + vodafone blox

Ik heb dus een telefoon met wifi, maar met die wifi kan ik nergens op internet :’)
Nou wil ik vodafone internetblox activeren, maar is dat wel mogelijk? Niet dat ik dan alsnog wifi heb, en ik die 9,50 kwijt ben…

Waarom zou dat niet mogelijk zijn?

Nou niet dat ik alsnog die wifi verbinding nodig heb als ik op internet wil.

Oh, nee wifi is gewoon gratis internet ofzo. En als je zo’n internet abbo kan je overal op internet.

Nee ik heb ook internet blox voor 4,75 en ik heb normaal geen wifi op mijn telefoon en kan ook gewoon overal internetten waar ik wil :] dus je hebt er geen wifi voor nodig!

Ik heb vodafone internetblox en wifi. Ze doen het allebei.
Hoe kan je wifi het eigenlijk niet doen?.. Misschien ben je op een plek waar alleen maar prive netwerken zijn en je een code moet invoeren…

Ja dat is nou net het probleem^
Maar krijg jij een melding dat je een wifi verbinding moet hebben als je op internet gaat? Of is dat echt helemaal apart van elkaar.

oeps

-

Kan je instellen of hij het vraagt als ik op internet wil welke ik wil kiezen.
Maar als ik naar instellingen ga en dan naar connectiviteit en dan wifi dan gaat hij automatisch naar netwerken zoeken
dan staat er achter sommige een slotje en andere niet
als je dan op eentje met een slotje klikt moet je een code invoeren
en als je op die andere klikt gaat hij gewoon aan

Bij mij dus niet…
Maar ik heb het gedaan, en kan niks vinden :'D

ik kan met wifi heel vaak wel gewoon op internet :open_mouth:

als je opties doet en dan vernieuwen dan gaat ie opnieuw zoeken
maar het kan ook zijn dat er geen draadloze netweken(geloof ik) in de buurt zijn.

Hij blijft maar vragen om die wifi…

huh ik heb geen idee… heb je al op school gekeken of hij daar wat krijgt?
anders kan je ook altijd nog gaan naar een winkel van je provider en het daar vragen.

ja dan ga ik morgen gewoon even langs de vodafone winkel, die kunnen me vast wel verder helpen.
Bedankt iniedergeval!

als het goed is zijn internet (betaald) en wifi los van elkaar gekoppeld. als je geen wifi verbinding hebt, en je gaat toch op internet gaat je mobiel automatisch over op betaald internet.