Wiet vraag

hajj heb ff een domme vraag
k heb zelf wat wiet maar het staat er al een jaar kan je het dan nog gebruiken of niet? het ruikt nog wel gwn goed en ziet er ook goed uit

Ik zou het niet doen, ongeacht hoe lang je het hebt. (:

doe er niks mee doet, je verpest alleen jezelf.

tip: spoel het door de plee.

Daar heb ik geen verstand van hoor :’)
Ik weet alleen dat het lekker ruikt xD

Mede afhankelijk van de manier van kweken kan wiet een paar maanden tot twee jaar bewaard worden. Gebruik van pesticiden beperkt de houdbaarheid. Als wiet niet goed meer is, wordt deze heel erg droog en geel tot bruin van kleur. De werking van de THC verdwijnt.

Het beste is de wiet koel en in het donker te bewaren.
Liefst gewikkeld in cellofaan, in een potje met een schroefdeksel, in de koelkast.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord (:

oke bedankt xd na ik bewaarde het wel in het donker maar in een schoenendoos hahaha zal wel even kijken wat ik er mee ga doen

Als het nog niet geel is, kan je het nog gebruiken:)

Als het luchtdicht afgesloten heeft gezeten heb je daar wel een voordeel aan, maar een jaar is wel erg lang. Meestal wordt een half jaar aangeraden geloof ik. Als het geen vreemde kleur heeft of niet superdroog is dan kun je het wel proberen, dan zal eerder de werken sterk verminderd zijn dan dat je er bad van gaat.

Ik heb echt te slechte vrienden dat ik dit allemaal weet terwijl ik t zelf maar 1x gebruikt heb x’)

Drugstopic aub