Wierook!

Ik had voor me verjaardag van een vriendinnetje wierook gekregen! En sindsdien gebruik ik het best veel… en vind het ook wel lekker ruiken. Wat vinden jullie van wierook en kennen jullie nog lekkere geuren!!

Ik vind het zo lekker ruiken!

Ik vind het stinken, sorry.

Als iemand nog een wierookbrander nodig heeft: ik heb een mooie charmante brander van een draak in mijn verkooptopic! :stuck_out_tongue:

Sommige van de geuren vind ik echt super erg stinken, andere ruiken juist weer heel lekker. Ligt er gewoon aan welke geuren je gebruikt vind ik.

Mijn huis ruikt altijd naar wierook, vind het hartstikke lekker!

-

Ruikt lekker! Maar er zit op een of andere manier ook een chemisch luchtje aan, vind ik. Niet heel heersend, maar je ruikt er wel iets chemisch doorheen vind ik. En het schijnt kankerverwekkend te zijn.

Ik vind die ‘echte’ wierook geur lekker. (volgens mij is dat sandelhout)
Ik heb zelf lavendel, opium, kokos, jasmijn(sterrenbeeld wierook) en vanille.

Ik vind de meesten wel lekker ruiken.
Maar na een tijdje krijg ik hoofdpijn van die geuren…

Ik heb het en gebruik het soms.
Mijn ouders en broertje stellen het alleen niet erg op prijs.

Wat is er nou niet kanker verwekkend tegenwoordig (dat bedoel ik niet sarcastisch)

Oke on topic: Ik vind het heel lekker ruiken sommige geuren dan :stuck_out_tongue:

Mijn ouders en zus stellen het ook niet op prijs nee.
Maar ik vind het echt heerlijk!
Kamperfoelie is mijn lievelings geur :slightly_smiling_face:

Ik gebruik trouwens bijna alleen fairtrade wierook, van De Moeders Geuren.

Ik denk echt dat je een bepaalde wierook moet hebben.

Want heel veel stinken, maar er zijn zovelen die echt enorm lekker ruiken!

Heel soms doe ik het. Als me kamer stinkt xd

Ik heb zo’n drie jaar geleden wierook van De Moeders Geuren gekregen van een vriendin, en ik heb nog maar twee stokjes of zo opgebrand haha. Ik vind het opzich wel lekker ruiken, maar meestal heeft wierook ook wel zo’n zware geur. Dan heb ik liever iets frissers.

Ik vind het smerig en het brengt allemaal nare herinneringen naar boven.
Brrrr, wierook.

Ik voel me altijd helemaal zen. Maarja ik stik er wel een beetje van lol…

M’n moeder doet het welleens, nag champa ofzo.