Wie zou mij willen helpen met Engels?

Hey,

Ik sta op dit moment voor Egnels wel goed, alleen snap ik er geen kip van!
dus zou een meisje tussen de 12 en 16 jaar mij willen helpen met Engels.
Door opdrachtjes via de mail te sturen en nep toetsjes te maken.
het klinkt misschien heel dom, maar je zou mij er heel erg mee helpen!

Xxx Jonnaxx

Ik zou dit soort dingen dus nooit vertrouwen. Maar misschien ben ik wel gewoon paranoïde.

@Marslandingparty, dat hebben we op school wel alleen moetje daar een 5.5 of lager voor staan en dat sta ik niet…

@Red wine, ik snap je wel hoor! Ik weet ook niet of ik het zelf wel zou doen:) Maar ja niet geschoten is voor mij altijd mis!

Ga engelse boeken lezen en films kijken (eerst met en daarna zonder ondertiteling)
Daar leer je keiveel van!
en er zijn genoeg online sites waar je engels kunt oefenen. Dan zie je meteen wat je fout doet! (:

Zit in de 2e dus ik weet niet of je wat aan me hebt. Heb wel een talenknobbel en zelfs 1 jaar op TTO (tweetaligonderwijs gezeten) maar ik ging verhuizen en daar was geen TTO :frowning_face: Sta nu een 8 ofzo voor Engels. In welke klas zit je en wat vind je moeilijk?

Nou, het hangt eraf of degene goed is in Engels. Ik maak dingen van Engels bovenbouw omdat ik me anders te pletter verveel :cold_sweat:

Je hebt gelijk, een brugklasser van 12 die je Engelse bijles geeft… :cold_sweat: . Maar misschien kan de topic starter vertellen welke methode ze heeft qua boeken en ook ‘het probleem’ beter beschrijven. Want misschien is zij gewoon niet zo goed in present perfect, ik zeg maar wat. Dan kunnen er misschien nog tips worden gegeven.

Dubbel bericht… OEPS

Waarom tussen de 12 en 16?

Ik kan goed Engels maar ik ben helaas 13 :flushed:
Zit op het VWO in de eerste klas en heb cambridge Engels (methode waarin je alles in het Engels krijgt) Maar ik denk niet dat ik je kan helpen. Sorry

dank je wel meiden, ik heb inmiddels al iemand gevonden!

Je hebt ook heel veel sites waar je Engels op kan oefenen. Gewoon even googlen.