wie zou mij kunnen helpen

hoi ik moet met me opleding stoppen voor een jaar wie weet mischie wat ik in die tussen tijds kan doen
k weet t zelf echt niet

baantje.

of zou je miss kapser willen worden? :'D
kan in een jaar :stuck_out_tongue:
doe ik ook

je kunt een jaartje naar het buitenland gaan ofzo

je MOET je opleiding stoppen voor een jaar??
Is het iets ernstigs? Of? Anders kan je geen baantje doen als je bijv. ziek bent…
Je kan inderdaad naar het buitenland om ervaring op te doen. Of als het kan een jaartje werken, dan leer je én ervaring op te doen en je verdient ook nog eens geld!
En eventjes een klein beetje genieten van de vrije tijd die je hebt.
Maar het belangrijkst: gooi het ene vrij studie jaartje niet zomaar weg! Doe er iets nuttigs mee!

Ik dacht ook een jaar te moeten stoppen met m’n opleiding. Dus ik had bedacht gewoon meer te gaan werken & ondertussen een cursus te volgen bij LOI, zodat ik m’n werkgebied kan verbreden. Uiteindelijk ben ik niet een cursus gaan volgen, maar wel m’n HAVO aan het afmaken via thuisstudie.

Dus als je nu een jaar niets te doen hebt, kun je genoeg doen. Een cursus/studie van een jaar. Weet niet of je hobbies hebt waar je nu meer aan kan gaan doen? Ga sporten, je kamer veranderen. Zoveeeel te doen.
Maak een lijstje van dingen die je wel zou willen doen/leren. And go for it.

Wow jij typt niet als een 20 jarige.
Maar uhh, ik weet niks. (A)

Je kan een baan zoeken. Je kan ook een of andere cursus gaan doen: een andere taal leren of iets creatiefs. Of je kan naar het buitenland en daar naar school, werken, rondreizen of vrijwilligerswerk doen…

De mogelijkheden zijn eindeloos.
Ik zou gaan werken en cursussen volgen en van het verdiende geld op vakantie gaan.

Ik zou cursussen gaan volgen!!

Wow jij typt niet als een 20 jarige.
Maar uhh, ik weet niks. (A)

en waar slaat dat op als ik vragen mag?

jaartje amerika ?

ga een jaar naar
tokio

Neem een baantje, doe een cursus, ga naar het buitenland?