Wie zou kunnen naaien voor mijn ratjes?? tegen vergoeding?

Zijn er hier dames die tegen kleine vergoeding voor mij dingen zouden kunnen maken? Ik heb ratten (o.a vang ik ze op als anderen niet meer kunnen verzorgen of als ze anders worden opgegeten), maar ik moet nu meer hangmatjes etc. hebben.

Zelf ben ik niet handig, al staan er online genoeg patronen.

izjn er dames die het leuk vinden om me te helpen?

Ik wil natuurlijk een vergoeding geven.

up

ligt eraan, wat je allemaal wilt/nodig hebt.

www.jollyrats.nl staan voorbeeldjes/patronen. Gemaakt van fleece/katoen!

Ik ben daar net niet handig genoeg voor met een naaimachine + heb echt geen tijd op het moment, dus kan je niet verder helpen sorry.

Maar wow, door die site wil ik echt weer een ratje haha.

Dankje! En ja t zijn leuke beesten

Ik zag dat je in een ander topic , het aan haaksters vroeg. Zelf kan ik redelijk overweg met naald en draad. Ik ben alleen beter in het haken dus dit vergt teveel van mij, helaas sorry!!

Ik hoop dat je iemand kunt vinden die het voor je kan naaien!

Succes!

@timeless haken is anders he! Gewone dekentjes o.i.d! Die kan ik ook ophangen/neerleggen etc!

Welke had je in gedachten? Zie er namelijk een aantal staan.

En nog een belangrijkere vraag, hoe zie je dit in zijn werking gaan met een aantal dingen?

• materiaal aanschaf
  • ophalen of verzenden
  • qua vergoeding

Dankje^^

Up (Hoe meer hoe beter)

Ik maakte overigens altijd gewoon hangmatjes van een oude sprei. In stukken knippen (dat spul rafelt vaak ook niet) en dan van die ringetjes erin ponsen (ik heb GEEN idee hoe dat precies heet… En dan ophangen met S haken!

Ik hang alles op met veters! Kan ik zelf de hoogte bepalen haha.

Ik bedoel met dat gaatjes ponsen trouwens dit, maar dan wat groter. Daar zou je ook een veter door kunnen halen als de gaten groot genoeg zijn. Wij deden altijd die matjes van een oude fleecedoek of sprei maken omdat die figuren van ons altijd hun hangmaten stuk beten :cold_sweat:

Ja ik ook, maar zoveel oud fleece etc. heb ik niet in mn eentje helaas:P

Haha nee true true maar misschien kun je eens rondvragen? Wij bewaren dat soort zooi vaak nog wel even en dat doen meerdere mensen. Bijten jouw ratten hun matjes niet stuk dan?

Nee, tot nu toe zijn het geen knagers… Tenminste die ik nu heb!

Of je haalt 1 groot fleece plaid bij de Action en knipt daar een paar dingen uit. Moet genoeg zijn toch? :slightly_smiling_face:

Ik heb wel vaker hangmatjes enzo gemaakt voor die van mij, maar heb er momenteel geen tijd voor. Wat trouwens ook perfect werkt is een oude pijp van een spijkerbroek, twee sterkte draden er door heen en ophangen!