Wie zou jij geloven ?+foto

heb jij een vriendje?
als een vriendin zou zeggen hij is een player hij maakt na 2 weken uit.(zeg eeft voorbeelden bij wie hij dat heeft gedaan)
& Je vriendje zou zeggen dat is niet zo ze wilt het uit hebben omdat haar bf op mij is wie zou jij dan geloven??
(ps.hij zegt dat ie heel veel van me houd enzo & hij zet fotows van ons op zyn hyves enzo … http://dimitri32.hyves.nl/fotos/552175579/0/QMyb/ ??

WIE ZOU JIJ GELOVEN ?

hij ziet er kei lief uit, en jong…
ik zou hm vertrouwen…

(beetje raar topic dit, maargoed)

Hij ziet er wel een beetje uit als een player. Maargoed, ik weet niet wat ik zou moeten denken. Als je zelf goed nadenkt dan weet je het wel denk ik. Als hij je pusht om dingen te doen die je eigenlijk niet wilt, dan lijkt het me een player. Doet hij dit niet, is hij hartstikke lief tegen je… En merk je ook aan hem dat hij ECHT van je houdt, dan is hij het niet.
Succes iig ! xx

Pfff… foto’s zeggen niets.
Inderdaad maar vaag topic…

Probeer het gewoon, want als je vriendin hem ziet zitten dan moet je haar maar niet geloven…

zie die reacties :’). Betekent dat dus dat meer mensen verhalen hebben gehoord over dat hij een player is en dat dus niet zo is?

Als hij zegt dat ie van je houdt enzo, kun je hem toch gewoon geloven? Zolang hij niet vreemd gaat en het niet uitmaakt is er niets aan de hand. En ik zou het dus niet uitmaken omdat een vriendin van je toevallig van roddelen houdt.

Hihi, wat een schattigventje.
OT; wacht het gewoon af… de tijd zal het leren :wink:

:$:$ dankjeweliedereen…

ik zou geen conclusie trekken, eerst kijken hoe het na 2 mnd gelopen is.

Pff ik zou gewoon kijken hoe het loopt…
Ik had ook n vriend waarvan iedereen zei “Jezus Maryssa, met Ash? Die pakt elke meid die die krijgen kan…” Toch wel mooi 2 hele fijne jaren mee gehad en hij bleef echt wel trouw!

Ik zou me vriendje geloven:)

Meisje, hij is best een player, hij had een week gelede nog met een vriendin van mij ;$.
maar dat is dan mijn mening he dat hij een player is,
hij kan het ook menen, en dan worden jullie samen oud :slightly_smiling_face:

Mensen gaven mij en m’n vriend maar 2 weken - 4 weken.
Ondertussen zijn we wel al mooi bijna 3,5 jaar samen.
Dus gewoon proberen, je hebt altijd mensen die proberen te stoken.

PS: een foto zegt weinig over de persoon zelf.

dat heeft hij idd gedaan ja eerst dr vragen op msn en dan uitmaken met sms.

dan is hij hooguit een playertje

maar als iedereen dat zegt is er grote kans dat ie je idd gaat playen,
tenzij hij egt van je houd bla bla maar dat moet je dan maar afwachten he

-

Sorry, had het verkeerd begrepen hierboven!

geloof haar maar geef hem een kans ookal zou die player zijn geweest mischien is die nu wel toe aan iets vast

hahahahahahahahhahaha, uhm sorry hoe oud is dat kind net 12 ofzow?
kom op zeg die komt net kijken, kan die playen wel al uitspreken.
ik vind dat meisjes jongens te snel de naam player geven, kom op zeg 3kwart van de meisjes weet amper zelf wat het is, maar als een jongen wat fout doet roepen ze dan maar gelijk PLAYER PLAYER :’)

Jullie zien er beide uit als 10 ofzo , dus ik zou er nog niet veel van verwachten en ik ben het ook met bananaXpancake eens XD

haha die reacties eronder zijn hilarisch btw , hoe lang hebben jullie 1 week ofzo ? heeeeeeeeeel overdreven .