Wie zou je willen zijn?

Als je beroemd zou zijn, wie zou je dan willen zijn? Blake, Lauren, etc.

Beyoncé, she’s amazingg <3

Lauren Conrad, heb je die kleding gezien? <3

Ik wil een jongen kiezen want die hebben meer voordelen:P Ik denk Matsuzaka Tori hele schattige, knappe acteur en model.

Maar eigenlijk zou ik gewoon mezelf willen zijn als ik beroemd zou zijn. Kan dat ook ? :’)

Emma Watson.

Megan, duh.

je zegt wel heel blij ‘duh’, maar heb je er ooit bij stilgestaan dat zij niks meer is dan een sekssymbool? ze staat gewoon bekend om haar schoonheid/sexappeal, die schoonheid vervaagt en dan heeft ze niks meer over.

-als je het over megan fox hebt- :’)

brooke hogan

Kate Moss

Lauren Conrad :slightly_smiling_face:

Doutzen Kroes

said what!!! why? :'D

nou ze is lang ,
vegetarier :stuck_out_tongue:
vind haar wel tof

Agh, zij heeft nog nooit iets met seks gedaan in films of wat dan ook, ze is gewoon SEXY, klaar.
Waarom die jaloezie en ze kan ACTEREN, dus haar schoonheid heeft niets te maken met haar beroemdheid.

lang, maar vooral niet strak :stuck_out_tongue:

ze is toch niet zo dik, eerder stevig?

Beyonce!! Alleen zou ik Jay-Z dumpen.

Mwaa, ze heeft wel wat.
(Ik heb haar echt een tijdje gevolgd, omdat ik dacht dat ze Colby O’'Donis leuk vond en dat mocht niet van mij)

Wow, waarom ben ik meteen jaloers? :crazy_face: Ik vind haar ook echt supermooi en 8247346372493264x knapper dan ik ben en dat gun ik haar ook gewoon :’) over haar acteerprestaties weet ik niks, want ik heb geen films van haar gezien, maar zover ik weet is ze niet wereldberoemd wegens haar films ( jennifers body? xD), maar door haar uiterlijk. Ik vond het raar dat je die ‘duh’ erachter zette, omdat zij op dit moment wordt gezien als de mooiste vrouw ter wereld. misschien klinkt dat voor jou ideaal, maar dat gaat ook op een gegeven moment over. volgens mij zit er een grote druk op haar om ten allen tijden schitterend uit te zien en dat lijkt mij niet prettig. zo :’)

^Als je dat niet zo bedoelde oké, maar zo kwam het over.
Ik vind Megan gewoon knap, de rest boeit mij echt geen flikker. Ik kan er alleen niet tegen dat sommige meisjes haar of Adriana of Doutzen ‘lelijk’ noemen. Oké, je kan haar misschien niet zo knap vinden, maar come one, ze zijn gewoon MOOI, dat is een feit, sorry. Ze is beroemd geworden door haar rol in Transformers en omdat een mannen magazine haar bewonderde is ze als een sekssymbool gezien, zij zelf vind dat ze gewoon zo genoemd is en er weinig aan kan doen, ook zegt ze dat ze NOOIT een naaktscene zal doen en dat ook afkeurt
(interview voor Jennifers Body)