wie zou ik kiezen

een jaar geleden ontmoeten ik een jongen jan we haden gelijk al een klik maar was niet verliefd
op hem ofzo na een paar keer gechilt te hebben deden we het met elkaar en maar na een tijd werd ik super verliefd op jan en had het gezegt jan zei tegen mij dat hij liever vrienden wou blijven vond egt erg maar ik dacht ik kan iemand nie dwingen dus ben ik gwn veder gegaan en toen ontmoete ik een leuke jonge klaas dus ik dacht kan niet veder gaan met jan dus ik zei hem dat en jan werd boos maar nu een relatie met klaas maar eerlijk gezegt vind klaas gewoon niet zo bijzonder meer ik denk de heletijd aan jan maar als ik uit maak met klaas heeft hij veel verdriet en als ik dan na jan ga wilt hij al1 friends with benefits zijn :frowning_face: whaaa wat moet ik doen pleas help me

de middelste

Henk

hahaha

Wacht, even opnieuw.

Geen.

ik ben super verliefd op een jongen maar hij wilt al1 friends with benefits zijn maar toen ik eem vriend
kreeg werd hij boos :frowning_face: maar nu ik een vriend heb mis ik hem zo :frowning_face: ik weet egt niet wat ik moet doem

Geen van beiden. Die Jan gaat niet, want die voelt niet hetzelfde voor jou en op Klaas ben je niet echt verliefd.

Er is ook de optie ‘vrijgezel blijven tot je wél een leuke jongen tegen komt die jou ook leuk vindt’ namelijk.

ow dankje

Heb je dit topic nou 2x gemaakt ?

OT; geen van beiden…

Dus je weet niet wat je moet doen? Ik wel: leestekens gebruiken.

Even ontopic: een relatie werkt alleen als beide personen voor elkaar kiezen en beiden ook echt voor de ander willen gaan. In jouw geval zou ik dus lekker vrijgezel zijn.

Geen van beide.

‘Kiezen’… Jongens zijn geen voorwerpen die je even inwisselt voor een ander.

OT: geen van beide.

Je moet Jan vragen of hij met jou en Klaas een trio wil doen, dit zou namelijk de ultieme oplossing zijn. Als ze dit niet spannend genoeg vinden dan app je Piet of hij interesse heeft in een kwartet, en dan stel je dat ook voor aan Jan en Klaas. Mochten Jan en Klaas dit liever met een meisje doen dan vraag je Els, en als Els dat leuk vindt gaan jullie met z’n 4en… moet je natuurlijk wel even aan Piet vertellen dat zijn kwartet niet doorgaat, maar je kunt natuurlijk altijd een soort friends with benefits verhouding met hem aangaan. Succes!

+1

trololol