Wie zoen je?

Vind jij dat zoenen alleen is weggelegd voor je (bijna) vriendje of kan je ook gewoon met een goede vriend/vriendin tongen?

zoenen doe je met diegene waarmee je iets hebt. Je kan je vriendin wel zoenen maar dan gewoon een kusje op de wang ofzo

Zoenen is opzich niet heel veel, het steld natuurlijk wel iets voor. Maar je kunt niet om de werkelijkheid heen, veel mensen zoenen gewoon om het zoenen. Dit is niet bij iedereen. Maar het gebeurt wel heel vaak, kijk maarm et het uitgaan :wink: Je ziet overal wel ineens iemand met iemand onbekend zoenen.

ik zoen eigenlijk alleen met mensen waar ik iets mee zou willen, ik heb met 7 jongens gekust. Waarvan er 1 mijn vriendje was, ik heb maar 2 vriendjes gehad. Waarvan er een paar ik smooor verliefd op was, en een paar waarvan ik zoiets had van: Waarom ook niet?

i kdoe het zelf dus ook wel eens. Alleen valt het getal bij mij (7) mee. In anderhalf jaar tijd. Sommige hebben een huge waslijst, of proberen een waslijst te maken. dat vind ik niet kunnen.

Ik zelf zoen alleen met mensen wie ik echt leuk vind. Al heb ik op vakantie een foutje daarmee gemaakt door gewoon met iemand te zoenen. Ik heb daar ook spijt van gehad, want zoenen betekent voor mij wel iets; namelijk dat je om die gene geeft…

Ik zelf zoen niet zomaar met iedereen. Als ik met iemand zoen betekent dat meestal dat ik diegene ook echt leuk vind. Ik geef toe dat dat niet altijd het geval is geweest en ik ook weleens met iemand heb gezoend die ik niet meer dan gewoon leuk vond maar zoenen is niet ‘zomaar iets’ voor mij.

Ik ga nou echt niet met mijn beste vriend/vriendin tongen x’).
Zoenen is denk ik meer iets voor als je iets met elkaar hebt, maar ik ken iemand die heeft haar record op 30 mensen +/- staan. Haar boeit zoiets dus niet. En ach, als ik iemand gewoon leuk zou vinden maar niks mee had zou ik wel terug zoenen ofzo. Het is toch iets minder intiem dan bijv. seks.

zo denk ik er ook over!

Tongen doe je alleen met je vriend (of met iemand die je leuk vind). Maar voor de rest ga ik niet met iedereen zoenen ofzo…

Zelf zoen ik niet met iedereen. Alleen met degene waar ik écht iets voor voel.

Ik zoen als ik daar zin in heb. Ja, ik geef toe dat ik gezoend heb met jongens die ik niet eens kende. Maar ik vind zoenen zelf leuk, dus waarom niet? Seks is natuurlijk een heel ander verhaal…

Ik zoen niet zomaar met vreemden maar heb wel eens gezoend met jongens die ik niet leuk vond. Gewoon voor de fun. Maar met je vriendje is toch het leukst :smiling_face_with_three_hearts:

Zoenen is alleen weggelegd voor mensen bij wie ik kriebels voel, niet voor zomaar iemand. Zoenen alleen maar om het zoenen doe ik niet aan.

Alleen met (bijna)vriendjes, oftewel jognens op wie ik echt verliefd ben.

Ik moest hier ineens aan denken vanochtend. Heb gister met een goede vriend van me liggen zoenen, heel lang, terwijl we van elkaar weten dat we niets met elkaar willen en dat het toch nooit zou werken, maar het zoenen zelf miste ik enorm, en hij daagde me uit dusja… xD Maar daarom vroeg ik me ff af hoe jullie hier tegen aan keken.

ik vond m toen een paar dagen leuk en toen bracht hij me s avonds thuis en zoende hij me ineens… en de dagen daarna bleef hij dat weer doen, ook toen we gewoon s avonds met zn 2en aan het praten waren. of met zijn vrienden erbij. toen wist ik niet zo goed wat ik ermee moest en ik dacht ik ga het wel vragen als we een keer weer alleen zijn… maar voor ik de kans daartoe kreeg hadden we al wat

ik vind dat je niet persé een vriend moet hebben om te zoenen, want als je uit gaat en een leuke jongen ontmoet, waarom niet? Dus gewoon met wie je dan even op dat moment wel leuk vind

kep maar 1 persoon in mijn leven gezoend, diegene is nog steeds mijn vriendje :slightly_smiling_face:
ik zou alleen zoenen als ik met diegene zou hebben/heel erg bijnaa (:

Ik heb even een periode gehad dat ik met uitgaan wel eens voor één keer met een jongen zoende, dat was toen ik net vrijgezel was. Maar de meeste jongens zijn toch wel voor vaker dan één keer.
& met mn vriendje zoenen is toch veeel leuker dan met gewoon een jongen.

ik weet niet, maar ik zou nooit willen zoenen met mn beste vrienden. Dat zou het nog wel eens heel erg kunnen verpesten, ik weet het niet, maar ik denk het.
Verder zoen ik alleen met jongens waarvan ik denk ‘ah das een leuke jonge!’ … dan zou zoiets nog wel eens kunnen gebeuren.