wie zit er op tennis en wie is fan van Serena Williams??

halloooow…

Wie van jullie doet aan tennis en is er ook iemand helemaal fan van Serena Williams??

geen van beiden

ik doe tennis als ‘bij sport’ voor fit te blijven
maar ik ben geen fan van haar, wel van Ana Ivanovic maar die ligt er al weer uit in de French open, en nadal ook en daar was ik ook fan van,

achja haha

ik vind trouwens wel dat ze écht zo’n tafeltjes kont heb :stuck_out_tongue:

ivanovic is wel cool ja. Nadal vind ik niet cool

ja daar kan je wel een drankje op zetten maar is wel superstrak hoor!

tja dat dan weer wel haha,
maar ze was eerst toch best veel afgevallen? maar het is volgens mij allemaal weer bij… ik heb ze trouwens nog niet gezien bij de French open,

Venus is altijd magerder geweest. Serena wat meer vormen. Ze is gevormd maar wel strak hoor!

doet ze het goed bij de French open,
gek genoeg heb ik dat nog maar amper gezien, kijk er nu alleen even naar…
die federer is trouwens ook lang niet meer op zn best

Federer is op zijn best op hardcourt en gras (of indoor). Gravel is niet zijn favoriete ondergrond. Ik denk zelf dat hij Roland Garros gaat winnen dit jaar. ALs hij dat doet dan is íe defnitief de beste aller tijden.

en tóch ben ik voor nadal :stuck_out_tongue:
oh dat is altijd zo’n strijd bij ons thuis, mijn ma is voor federer en ik voor nadal, ben al de hele dag chagerijnig omdat hij eruit is en mijn mama helemaal blij hahaha.

maar gun het federer ook wel, maar die heeft al zo veel gewonnen, al geloof ik dat ie dit toernooi nog nooit heeft gewonnen?

Monfils doet het ook niet zo slecht zie ik;
3 aces achter elkaar

heb trouwens wel een foto van serena waar je haar ‘tafeltje’ ziet. maar daar zie je ook dat ze wel strak is. iemand behoefte?

heb trouwens wel een foto van serena waar je haar ‘tafeltje’ ziet. maar daar zie je ook dat ze wel strak is. iemand behoefte?

plaats maar hoor :slightly_smiling_face:

ik heb lang getennist, en ik ben van de vrouwen voor serena (:

http://i43.tinypic.com/30sk2vo.jpg

haha ik had net gegoogled en zag die foto toen ook, maar daar is ze natuurlijk wel helemaal gestrekt.

maar alsnog, ze kan goed tenissen

ze heeft er wel beter uitgezien vind ik…
maar goed wat maakt het uit

ze kan goed tenissen dusss :slightly_smiling_face: