Wie zit er op ROC Eindhoven: zorgschool?

Hallo allemaal,
Ik ga na de zomervakantie naar ROC Eindhoven. Ik ga tandartsassistente opleiding doen. Ik kom zelf een stukje van Eindhoven vandaan & zal wat moeilijker hebben met de buurt en mensen te kennen. Vooral ook doordat ik uit een klein dorpje in Limburg kom (Horst aan de Maas).

Ik zou van de meiden die daar op school willen weten hoe het is. & als het een beetje goed klikt qua praatjes misschien wel hyves uitwisselen?

Liefs

upje :flushed:

Niemand :frowning_face: ?

Up voor jou ^^

ik woon in eindhoven, en mensen in eindhoven zijn wel gezellig XD
Ze ggaan denk ik wel gewoon normaa met je om hoor, dat is toch overal wel zo als je ergens nieuw bent? En jij bent vast niet de enige nieuwe daar neem ik aan

succes x

Ik geloof je graag dat ze aardig zijn hoor. Maar het punt is. Ik ken gewoon NIEMAND die op ROC Eindhoven -zorgschool- zit. Ik kan heel goed met mensen opschieten. Ik kan me ook snel in een groep voegen, maar ik wil nu al een beetje opbouwen… Want ik kom van veraf.

Ik kan je niet helpen, :no_good_woman:
ik heb precies hetzelfde… ik woon bij rotterdam en ga volgend jaar in hilversum naar school. ik ken niemand daar :S
vind het echt dood eng XD :open_mouth:
UPje =)

Dankje.
Ik weet ook niet of we een introductie krijgen ofzo? Ik hoop het. Dan kan ik iig de kans krijgen beetje met mijn klasgenoten te praten :flushed:

Elke school heeft wel een introductie als het goed is. Ik heb geen idee wat het bij ons is, in de brief stond dat de eerste dag introductie zal worden. Ik hoop dat het wel goed komt :slightly_smiling_face: ik namelijk heel erg verlegen en ik ben soms nu al een beetje zenuwachtig als ik eraan denk XD.
Maar er is altijd wel iemand denk ik, hoop ik :stuck_out_tongue:

oeps XD

Ik ga volgend jaar daar naar toe XD.

:grinning: Wat voor opleiding ga je doen :flushed: ?

Ik ben totaal niet verlegen… Alleen is het gewoon stom dat ik al alleen een heel eind reis. vervolgens ken ik niemand. Heb niemand om mee te reizen. Dus ik heb al een achterstand. & dat zei de leraar waar ik mee sprak ook. Dat ik tegenover de rest van de leerlingen een achterstand heb doordat ik de buurt niet ken, de leerlingen niet ken & ik uit een klein dorpje kom. Dus balen :frowning_face:

upje :flushed:

nog iemand?

Ik heb op ROC uiterlijke verzorging gezeten en ik zeg je; NOOIT MEER!! Het ROC is echt een groot zooitje ongeregeld. Leraren die niet eens een diploma hebben, onderwijsassistenten die maar een contract krijgen omdat ze geen andere leraren kunnen vinden.

Maar oke, elke ROC is anders, waar zit die van jou?
En op elke ROC zitten Limburgers, best veel. Dus er zullen echt wel meisjes/jongens zijn waar je mee kunt reizen!

De mijne zit op Karelmartel(s)weg.

Hmm, daar zitten meerdere opleidingen. Ken wel mensen die daar een andere opleiding volgen.

Maar op je eerste schooldag is iedereen alleen, dat je niks van Eindhoven kent maakt niet uit; je gaat er naar school, niet wonen?

En op de eerste dag heb je meestal een introductiedag, elkaar voorstellen en mensen leren kennen. De mensen die dezelfde kant op moeten met de trein zullen misschien wel met je meereizen! Het komt wel goed. :slightly_smiling_face:

Dankje. Ik vind het niet erg dat ik van ver kom en dat ik dus meestal alleen zal reizen. Maar het punt dat ik nogal -boers- ben. & ik de mensen nog te vriend moet krijgen…