Wie zit er fout?

Wie zit er fout?
  • Meisje met witte jurk.
  • Meisje met roze shirt… jurk… ding.
  • Eh man… met blauw shirt.
  • Witte en roze allebei.
  • Allemaal.
  • Anders, specifeer maar in een reactie :slightly_smiling_face:

0 stemmers

Stel, dit probleem doet zich voor;

Wie maakt er nu een fout?

1. Het meisje met de witte jurk, omdat ze het niet door mocht vertellen en het toch doet.
  2. Het meisje met het roze geval, omdat er werd gezegd dat het eigenlijk geheim was en het meisje met de witte jurk het niet in kon houden.
  3. Het meisje De man met het blauwe shirt, omdat je er om vraagt dat het wordt doorvertelt als je iemand met zoiets belast.
  4. De twee meisjes (wit & roze), ze mochten allebei niks doorvertellen en doen het toch.

Voor de luie mensen; je mag ook de poll invullen, maar uitleg als reactie is zeer gewaardeerd (:

Nee, dit is niet echt zó gebeurd en ik heb geen vrienden met blauwe shirtjes die eigenlijk mannelijk zijn. denk ik.

Merci, merci, merci!

Oeps! Ik heb meisje met witte jurk gedaan maar ik bedoelde eigenlijk witte en roze allebei!

Foutje kan gebeuren (:

Ik vind dat de roze en de witte alle 2 fout zijn, de blauwe vertelt het in vertrouwen aan de witte. En toch vertelt de witte het door aan roze! dus ik vind dat die 2 fout zitten.

Meisje met witte jurk

4 de twee meisjes wit & roze want ze hebben iets doorverteld wat ze geheim moesten houden!
maar geniaal haha

hahahahahahaa ik lach me echt dood om die plaatjes hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

oke ehm, het is hypocriet om te zeggen dat dat meisje in het witte jurkje fout zit omdat ze het doorvertelt, omdat, ik denk dat bijna iedereen die in deze situatie zou zitten, het toch wel doorvertelt. nou zijn er vast ook wel mensen die het niet doen, ik wil niet iedereen over één kam scheren. maar als je zoiets tegen iemand zegt, weet je dat er altijd wel een kans is dat iemand het doorvertelt.

ik vond het best grappig gedaan met die H&M modellen :’)

Ik denk de witte, want die vertelt het door. De roze heeft er niet om gevraagd denk ik.

Hahaha hilarisch. XD

uhm ja meisje met witte en roze jurkje.

Maar aan de andere kant, misschien zijn ze wel vriendinnen. En dan verwacht je toch dat diegene dat niet door verteld?

ja maar toch, er bestaat áltijd wel een kans dat dat dus toch wel gebeurt.

Dat vond ik ook wel een beetje eigenlijk.

Ik had eerst een verhaaltje gemaakt, maar dat was heel onduidelijk dus deed ik het zo (:

Maareuh @ natriumchloride, verveel je je toevallig? :stuck_out_tongue:

Hahahaha :stuck_out_tongue:

Neu, ik ben een creatief persoon (:

Wilde het even duidelijk hebben XD.

hahahahahahahahaahahahahahah.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sorry, vond hem echt té droog, zeker omdat ik hiervoor een zéér dramatisch topic tegenkwam en nu in één keer dit :’)
Oké laat me nadenken.

Moeilijk, moeilijk.

In principe zou je zeggen dat het meisje met de witte jurk en het meisje met de roze jurk fout zitten omdat ze beide iets doorvertellen wat ze in vertrouwen is gezegd, maar ergens is het ook wel dom van de shemale want je wéét hoe een mens in elkaar steekt en je wéét dat dit shocking news is. Ik neig naar de twee meisjes.

Dit is eigenlijk echt zo’n ‘wat was er eerder, de kip of het ei?’ kwestie.

Ik kwam er ook al niet uit. Hoe meer je er over na gaat denken hoe lastiger het ook wordt eigenlijk.

Ik vind niet dat de roze fout zit, de roze checkt alleen of de ´roddel´ klopt, dus eigenlijk is het goed wat de roze doet. de blauwe had kunnen nagaan dat de witte het kon gaan doorvertellen… eigenlijk zijn wit en blauw fout