Ik wil gewoon graag jullie verhaal hierover horen, had ik zin in XD
ik heb wel dingen meegemaakt die niet te verklaren zijn, veel zelfs. Maar ik ben niet paranormaal of helderziend of whatever
Ugh nee dit is eng en nu ga ik steeds hierop klinken want hij staat @onzin.
KUTWIJF WAAROM ZET JE DIT HIER.
Nee, haha, ik heb niet echt iets gedaan ofso.
MAAR EEN KEER HÉ.
Ik ‘sliep’ op de bank beneden, maar sliep niet, snapzoe?
Mama lag op de grond op een matras met mijn broertje. Dus ik voor me uit kijken.
Komt opeens een ZWARTE iets omhoog op de plek waar mijn broertje sliep. Dus hij was vrij kort, dus ik denken: HEUJ HIJ GAAT PISSEN.
Komt die ‘vlek’ naar mij. Ik was ZO BANG, maar kon mijn ogen niet dicht doen en ook niet bewegen of praten. Toen pakte ‘het’ mijn hand en zei: niet bang zijn. Toen kon ik eindelijk knipperen en bewegen en was ‘het’ weg.
Ja man, twee weken niet geslapen erna :’)
Heeft dit er uberhaupt wel mee te maken, haha
Wel wat vreemde dingen meegemaakt,
Maar het maakt mij niet bang ofzo. Ik ben sowieso niet bang voor paranormale dingen.
Vreemde dingn meegemaakt zoals, lampen die aan en uit gaan, deuren die open en dicht gaan, stemmen horen, tv aan en uit, dingen die opeens vallen, aanrakingen, hmm dat. Stipjes, lichtjes en die dingen…
Een roodborstje schijnt ‘een groet uit de hemel te zijn’. Toen mijn oma doodging, vroeg mijn moeder aan haar of ze soms wat van haar wilde laten horen… (mijn oma hield veel van vogeltjes, ook roodborstjes.)
En nu, elke keer als wij naar het graf gaan, verschijnt er een (redelijk tam) roodborstje.
Mijn opa had er nog nooit een gezien, dus toen heeft m’n moeder een keer stilletjes gebeden of ze ook iets wilde laten zien aan opa. Volgende dag, we gaan gezellig eten bij een restaurantje, zit er ineens een roodborstje op de tafel naast ons.
Ik vind het wel bijzonder.
wauw dat is echt heel erg mooi !
Wow, ik schijt hem echt. Ik durf soms gewoon niet te slapen met dat idee.
Wauw, dat is echt mooi
Ja dat heb ik ook.
Wat een ontzettend mooi verhaal! Dat roodborstje is vast je oma, tenminste, dat denk ik!
Jonguuuuh als een geest je aanvalt moet je gewoon Danny Phantom roepen.
Wauw, wat mooi. Ik heb ook wat raars meegemaakt toen mijn oma doodging. Het kan natuurlijk allemaal verbeelding zijn geweest, maar het was wel heel toevallig, en het tijdstip klopte ook. Ik kies er eigenlijk voor om te geloven dat het echt is, want nu heb ik het idee dat ze toch een soort van bij me was toen ze stierf.
Aghhh SOOOOOOOOOOOOOOOO
Er stond nergens in de beginpost dat we geen grappen mochten maken.
Dat is waar, ach ja ga maar door met grappen!
IK DROOMDE DAT DE SCHOOL IN DE FIK STOND EN TOEN GING DE VOLGENDE DAG HET BRANDALARM.
Maar het was een brandtraining
Ik geloof niet snel zo’n verhalen eigenlijk :’)