Wie zijn er fan van Miley Cyrus?

Ze is mooi, kan acteren en heeft een prachtige stem. Miley Cyrus!
Ze blijft maar gekke dingen doen…
(Ik vond haar eigenlijk eerst veel leuker. Ik hoop echt dat ze haar haren weer laat groeien.)
Wat is jullie lievelingsliedje van Miley?
Grappige gifs mogen ook geplaats worden!

met lange haren ben je inderdaad een leuker persoon ja!

Ik bedoel dat ik haar leuker vond hoe ze eerst was en dat ik lang haar mooier bij haar vind staan.

Er is al een topic http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/miley-cyrus-fantopic-286533.0.html

Niemand

Miley fans

• wie is er fan van Miley Cyrus?

1 topic over haar is voldoende hoor :wink:

Oke mijn mening over haar:

vreselijk Mens, all day uit op aandacht met dr *** kop, en dr tong uit dr smoel. Bluhhhhh vreselijk !!!

Hahah Sorry voor de fans ;x

Dat is jouw mening en die respecteer ik, maar was dit niet eerder een soort fantopic? Er zijn namelijk al genoeg topics waar haat op haar wordt geplaatst.

Ts vraagt “wie zijn er fan” dus ik antwoord dat ik dat niet ben, zij vraagt dat dus mag ik antwoorden? En ik zeg erbij sorry voor de fans, come on niet zo overdrijven hoor

Voor mijn gevoel overdrijf ik niet, ik heb alleen een reactie op wat jij hebt gezegt.

Maakt verder ook niet uit.

Ja sorry maar vind het beetje vervelend als ik normaal me mening geef dat mensen zo gaan reageren, :bowing_man: excusessssss

Ik bied ook mijn excuses aan, ik had inderdaad iets minder aanvallend mogen reageren zie ik nu…

Hahah ach we blijven mensen he :flushed:

Er is al een topic over d’r.