Wie wilt samen een blog beginnen?

Hey,
ik zoek al echt een tijdje iemand die samen een fashion, beauty, hair en huid blog met me wilt beginnen. Maar na lange tijd zoeken heb ik nog steeds niet een geschikt iemand gevonden… Iemand geinteresseerd?

Er zijn de laatste tijd vrij veel topics geopend voor mensen die met iemand anders een blog willen beginnen, zit daar niet iemand voor jou bij?

Oh ik ben een tijdje niet online geweest… Ik zal eens even zoeken, bedankt! (:

Wil ik wel doen hoor [:

oh dat zal ik wel erg leuk vinden. ik heb nu zelf een blog gestart maar die vind ik toch een beetje saai. en ik weet vaak niet waar ik over moet schrien. maar om het samen te doen lijkt me dat geweldig

Oehh dat lijkt mij ook echt super leuk !
Ik zoek ook al een tijdje iemand, hihi
Als je interesse heb moet je maar even note ofzo :wink:

Ik zou best mee willen doen :slightly_smiling_face: !
Laatst was er ook al iemand die had gepost dat ze een zondagsblogger zocht, maar ook dat is een van de vele dingen die dood zijn gelopen en waar je uiteindelijk gewoon niks meer van hoort.
Ik hoop echt dat je dit serieus aan wilt pakken, zo ja, dan wil ik heel graag meedoen !

@Crystalskull
De zondagblogger word nogsteeds gezocht, hoor :wink:
We zijn momenteel met z’n 7en de opdracht aan het bedenken en aan het overleggen.
Die retour-email krijg je zeker nog wel!
Aangezien we eerst eventjes iedereen de tijd wilde geven om hun in te kunnen schrijven, konden we pas als we een aantal emails binnen hadden een opdracht terug sturen.
Ik hoop dat je niet teleur gesteld bent, en dat je alsnog meedoet.
xxx ook de rest van Daily Noted.

Slotje. dit hoort in het ik zoek iemand voor mijn blog topic.