wie wilt mijn keratinebehandeling overnemen?

Hoii

Ik heb via vakveilingen een keratine behandeling gewonnen. De behandeling kost normaal 149 euro. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt voor morgen om 0900. Het is in de beverly hills salon in rotterdam. Ik heb hem voor 41 euro gewonnen. Alleen nu ga ik onverwachts op vakantie, en wil liever het daarna doen. Alleen kan hem nu niet meer wijzigen…

Ik vroeg me af of er iemand interesse heeft. Ik mail je dan gelijk mijn voucher, het is alleen wel echt morgenochtend… Ik hoef er niet meer als 41 euro aan te verdienen, stuur me een prive bericht als je dit wil.

De behandeling duurt minimaal 1 uur. Het is voor droog weerbarstig haar, en je krijgt er gezond mooi glanzend haar van…

Jammer genoeg heb ik school!

o jammer wil graag iemand er blij mee maken…

Helaas heb ik het geld nu er niet voor :dry:

Balen dat je hem niet kunt verzetten

Upje

Up! Hoop dat je nog iemand vindt (:

Ik moet naar school, heel erg jammer

ja echt balen. En ik ga zoizo niet dus.

Ik wil hem nu gewoon gratis aanbieden… iemand interesse zo zonde als niemand gaat

Jammer, ik woon te ver weg…

Waarom geef je hem niet cadeau aan je moeder?

ik heb die afspraak al gemaakt, en kan niet worden gewijzigd. De meeste om me heen moeten morgen werken. Maar wel 1 ding het is voor half lang haar en niet haar tot aan je kont. Dus alleen mensen met kort en half lang haar kunnen gaan. Het is de kis keratine infusion system. Ik hoor wel of er iemand interesse heb, en dan mail ik de voucher gewoon gelijk. Hoef er nu geen geld meer voor heb liever dat iemand nog kan gaan is het niet helemaal weggegooid geld voor mij.

upje voor jou

ik denk dat ik wel iemand ken die dat graag zou willen. ik heb helaas les morgen

oke laat maar weten dan mail ik de voucher op

sorry meid , ik hoop dat je hem nog kunt weggeven

Er kan toch ook gewoon niemand gaan, of krijg je dan een boete?
Jammer dat ik school heb anders zou ik wel erg graag willen gaan!

ja klopt maar zoizo heb gewoon liever dat er nog gebruik van wordt gemaakt vindt het zo zonde. ik ga er van uit dat niemand hem kan overnemen en mocht er iemand dit lezen en een gratis keratinebehandeling willen dan lees ik t wel hier haha. maar thnx iedereen

Ik had wel gekund maar ik heb haar tot mijn reet dus ja haha
Maar het is altijd te laat voor iemand anders.