Wie wil naar katy perry morgen amsterdam?

nou kijk wat mij natuurlijk weer moet overkomen, maanden lang uitgekeken naar het concert en dan word ik natuurlijk weer ziek.
dus ik heb nog kaartje dus als iemand die toevallig wil overkopen gewoon voor dezelfde prijs als ik hem heb gekocht.
als je ver weg woont kan ik hem natuurlijk niet opsturen dat duurt te lang.
ik woon in ridderkerk dus als iemand daar toevallig ook woont
iemand intresesse?
xx

denk niet dat je nu nog iemand vindt…
k zal als k jou was gewoon afwachte, waarschijnlijk ben je morge al n stuk beter, en dan ga je met n paracetamol op ofzo? :slightly_smiling_face:

ik ben de hele week al ziek heb koorts dus denk niet dat paracetamol gaat helpen maar bedankt:P

Ik zou gewoon proberen te gaan xD

hoeveel kost het ? want lijkt me wel leuk !! :dancing_women:

jaa maar om eerst 2 uur ofzo in de trein te zitten dan nog daar heen lopen weet niet waar en dan nog eens 2 uur in een stikhete zaal met opgefockte tieners te zitten niet echt leuk.

20.45

Ik zou gewoon gaan, flesje water mee & parecetemols & warme kleren aan die je zo weer half uit kan doen ofzoo…
meestal als je een beetje leuk bezig bent, gaat het al een stuk beter

Waarom koop je dan een kaartje:'3

dat kaartje heb ik maanden geleden gekocht kan niet ruiken dat ik dan ziek word he

Ik heb het over die opgefokte tieners en de reis, dat heb je zoiezo met iets als Katy Perry.

ik vind dat je daar wel een beetje laat mee komt hoor, de dag van tevoren
(aangezien je al de hele week ziek was)

maarja, ik heb geen interesse in een zangeres die niet live kan zingen

ik dacht dat ik misschien wel beter kon worden maar blijkbaar dus niet

Ik niet.

Ik woon aan de andere kant van nederland & katy perry kan niet live zingen :zipper_mouth_face:

UP dus.

als je fan van iemand bent dan heb ik dat ervoor over maar als k koorts heb en dan in een oververhitte zaal te zitten, dat overleef ik niet

Als je fan bent van iemand dan doe je dat zoiezo, onderschat dat woord niet. ^-^
je hebt geen dodelijke ziekte, maar wat jij wilt hoor, jammer van je 20,50. Beterschap:3