Wie wil mij wat vertellen over jouw ervaring met hulpverlening?

Hoi meiden!

Ik zal meteen met de deur in huis vallen: ik zou het heel erg fijn en interessant vinden om eens te noten met iemand of een reactie lezen van iemand die een herstelproces met een hulpverlener achter de rug heeft of nog ermee bezig is.

Die interesse komt uit de droge rehabilitatie-theorie die ik heb gekregen van mijn opleiding, ik studeer Social Work op hbo en zou daarom graag inzoomen op hoe ‘rehabilitatie’ en ‘het werken naar herstel in de zorg’ ervaren wordt… Op die manier wil ik mezelf natuurlijk ook zo goed mogelijk aanpassen als toekomstig Social Worker / ggz- agoog :slightly_smiling_face:

Zou er iemand van jullie voor open staan? Zou ik heeel tof vinden
Ik heb eigenlijk gewoon een paar (niet veel) vraagjes over wat jou geholpen heeft en hoe groot jou netwerk is/was, en natuurlijk de rol van hulpverleners. Het hoeft niet heel ver de diepte in hoor, ik vraag het puur om een beetje een beeld te krijgen van je ervaring, want ik krijg veel droge theorie maar ik hoor liever echte ervaringen!

Up! :cold_sweat:

Ik wil je daar wel wat over vertellen, maar het is voornamelijk negatief. Als je dat niet erg vindt help ik je graag!

Lief, dankje! Natuurlijk vind ik dat niet erg, ik hoor het heel graag. Ik zal je even noten