Wie wil mee naar sziget?

hee meiden!
Ten eerste had ik geeen idee van waar ik dit topic moest plaatsen, maar dit lijkt mij de meest handige plek.

Om maar zo met de deur in huis te vallen, ik wil dit jaar dolgraag naar Sziget.
Sziget is een heel beroemd festival in Budapest met heel veel bekende namen. Maar helaas krijg ik niemand uit mijn vriendengroep zo ver om mee te gaan, en ik dacht, misschien heeft iemand hier hetzelfde probleem? Of zelfs wel wat meer meiden?

De bedoeling is dan om daar in een tent te overnachten, en er met de bus heen te gaan. De kosten voor het festival voor 7 dagen zijn €249, inclusief het camperen. De busreis retour is €155. Daarbij komt dus nog de kosten om daar te eten en drinken etc.

Ik zal mezelf even voorstellen!
Ik ben Sophie, word een week na sziget 18. Ik doe de opleiding SPW, en mijn interesses liggen bij paarden, uitgaan, vrienden, en muziek natuurlijk. Ook heb ik een aantal namen die ik echt heel erg graag wil zien bij Sziget.

Ik hoor het wel!
Groetjes Sophie

Hoi,
Het lijkt me echt heel gaaf maar heb niet echt tijd :frowning_face:
Maar tijdens googlen van het festival ben ik wel dit tegengekomen:
https://www.cjp.nl/kortingen/sziget-2015/73857/
Dus voor als je een cjp hebt, kan je goedkoper gaan, en met de trein.
Ik dacht misschien heb je er iets aan :slightly_smiling_face:

In de trein zijn behalve de duurste plekken, alle plekken al uitverkocht. En he geen cjp helaas haha, maar misschien wel handig voor anderen!

Je kan er ook eentje hiervoor kopen.
Dan is het in totaal wel 12,50 duurder maar dan heb je wel een trein wat chiller is lijkt mij :stuck_out_tongue:

Helaas zijn alleen de duurste plekken nog beschikbaar, en heb vrij weinig zin om nog zo’n cjp pas etc. te regelen.