Wie wil me helpen?

Hee meiden,
ik ben hier nieuw dus ik hoop dat ik het in de goede topic heb geplaatst.

Ik ben Jody, en ben 18 jaar.

Ik weeg veelste licht mijn gewicht is 49
en ik ben 1.75
Ik ben al een keer naar de dokter geweest maar dat was voor knieën omdat ik daar heel erg last van heb en toen zei de dokter dat me gewicht dus op me knieën steunt en dat k daar door heel veel last er van heb, en hij zei dat ik ondergewicht had en vroeg of ik me eten uitspuugde dat deed heel erg pijn want zoiets zou ik nooit doen.
Ik wil super graag aankomen alleen ik weet niet hoe, heel veel meiden zeggen ook ik zou willen dat ik zo dun was als jou maar dat doet juist pijn als meiden dat zeggen ook al snap ik ze wel dat ze ook zo dun willen zijn.
Ook wordt ik vaak uitgescholden als anorexia hoer, mijn vriend vindt het niet erg dat ik zo dun ben, maar ik zelf zit er heel erg mee…
heeft er iemand tips?
liefs.

Ga naar een dietiste en ga op dieet. een dieet om aan te komen

Ben je ook langs de diëtist geweest? Ik denk dat die je hier het beste mee kan helpen

Diëtiste wil ik wel heen maar ik mag niet van mijn ouders, ja ze hebben nog wel wat regeltjes zo lang ik in huis woon.
me moeder vindt mijn figuur zo mooi, maar ze begrijpt niet dat ik dikker wil worden.
dus weet iemand een eetpatroon ? x

Ik zou gewoon lekker veel groenten eten (je moet natuurlijk ook gezond blijven) en dan heel veel chips en chocola erbij…

Je kunt ook naar je huisarts gaan, dat kan wel zonder dat je ouders erachter komen. Dan kun je tegen misschien bij hem/haar je verhaal doen en kan hij/zij je doorverwijzen. Maar dan moet je wel een beetje op je gemak bij je huisarts voelen, om zoiets te doen…

veel koolhydraten eten :grinning:

goed ochtend eten misschien?
als ik 's ochtends niks eet heb ik tussen door en 's middag ook geen honger,
en toen ik 's ochtends goed ging eten kwam ik er achter dat ik 's middag ook meer honger had =D

Ik had dat probleem ook!
in mijn ‘‘jOngere’’ jaren (ben zelf 19)

ik was tOt mijn 15 heeel erg dun! tOen was anorexia GELUKKIG niet erg bekent.

En bijna elke dag at ik chocolade pasta :S! Wat echt geen aanrader is!(ZO ONGEZOND!! heb nu last van puisten :stuck_out_tongue: misschien komt het daardoor)

Eet gwn gezond. Het komt wel goed! misschien moet je ook na 9 uur eten?! kOm je meer aan zeggen ‘‘zuh’’