wie wil me helpen?

heyyy,
Ik heb een vraagje! Voor iets van school heb ik bekende Nederlandse mensen nodig! En dan die verstand hebben van muziek (vrij en klassiek), opstel, poëzie, dans, eloquentia (soort betoog), toneel en nog wat andere dingen, zouden jullie me kunnen helpen met namen? (namen hoeven maar bij een van de onderdelen te passen) Contact met deze mensen zal ik zelf gewoon zoeken!
Alvast bedankt xxxx

P.S. het probleem is vooral veel afwijzingen en mensen die niet antwoorden! ben al bijna 2 maanden bezig met zoeken

1 topic was al onnodig, maar 2 is ERG onnodig :slightly_smiling_face:

Ja daar zoeken we ook naar, en de teleurstelling ben ik inmiddels gewend! maar iets minder bekend is ook goed, en contact gaat vaak erg makkelijk!

en @plofkip ik probeer de andere te verwijderen maar lukt niet :confused:

oow oke haha. Ja geloof dat alleen een moderator dat kan doen :slightly_smiling_face:
Maar ik vind t ook best lastig om een benaderbaar iemand te verzinnen.

Moet je even een linkje plaatsen in het daarvoor bestemde topic of anders een mod noten (:

En ik zou eigenlijk niemand weten, ik schaam me diep.

ja is het ook! vooral omdat de bekendste mensen zich er vaak te goed voor voelen haha

jou reactie is onnodig

haha ik ben heus geen bitch ofzo, ik heb toch ook al normaal gereageerd verder in t topic =)

Voor dans kan je misschien iemand van So you think you can dance benaderen?

Het probleem is dat er 3 andere scholen komen en dat we zoveel mogelijk bekende mensen als jury moeten regelen haha

uhm…iemand van een dansschool ofzo? dansleraar ? regionale dichtschrijver?

Het is denk ik vrij lastig om echt bekende mensen als jury te regelen, dus dan kun je inderdaad beter op zoek naar dansleraren enzo.

Tenzij er een bekend en geschikt persoon is die ooit op jouw school heeft gezeten? Dan zal die gene wel bereid zijn dit te doen :slightly_smiling_face: