wie wil je op dit moment in zn gezicht meppen?

zie titel. & waarom?

ik denk dat ik op dit moment zo’n meisje in haar gezicht wil meppen, omdat ze irritant, arrogant, liegbeest is. ik zou blij zijn als ik volgend jaar niet meer bij haar in de klas zit.

Mn vriend, hij zou vanavond komen maar dat gaat nu waarschijnlijk niet eens meer door. Hij zou 10 over 6 de trein pakken maar omdat het zn laatste training is gaan ze ergens wat eten… Heel fijn ook dat hij mijn vertrouwen laatst aangetast heeft en dat ik het nu niet geloof.

Uuuh, mn zusje,
want: ze sloeg mij.
ik sloeg terug.
en ik kreeg de schuld van mn moeder?!
like wtf,
nu wil ik wraaak. :grinning:

Mijn “beste” vrienden, die steeds vaker elkaar & een nieuw meisje zien, zonder mij, en mij subtiel buitensluiten. Niet eens bewust, maar ik pas blijkbaar niet meer bij alles wat ze doen en heb ik helemaal geen vrienden meer, gvd. En vandaag bleek dat maar weer eens.

Op het moment te veel mensen. :’)

Op dit moment niemand.

De ex van m’n beste vriendin eigenlijk altijd wel een mep. Als je dan wilt dat het uit gaat, heb dan iig de ballen om het duidelijk te maken.
En de regen, maar die valt denk ik niet onder ‘wie’ zegmaar.

Een goede vriend van een vriend
ohh wat een eikel is dat ;l

Mijn vader.

mijn crush( het blijft een raar woord maargoed;p)
want hij is vandaag niet op school geweest en gvd ik wou hem wat zeggen en gvd straks moet ik nu de HELE vakantie wachten…

een vriendin
ze heeft zo gekwetst vandaar verdiend ze wel een mep

Alle mensen die hierboven hebben gereageerd! :fu:
Just kiddin’ :3

Mijn broer, omdat ik hem iets uit probeerde te leggen. Begon ie in één keer ‘zeikdoos’ te zeggen -.-
En toen begon hij mij te trappen en wou hij mij terug meppen.

Mijn grootste vijand, die teringtrut. Waarom? Ik mag haar niet. Veels te veel redenen om op te noemen :’)

Mijn hele klas van afgelopen jaar. En vooral mijn mentor die me net nog eens even voor de hele klas ging vragen wat ik van het jaar vond. Sukkel.

:sob::muscle:

Mezelf. Waarom was ik zó stom