Wie wil er voor mij een poster ontwerpen tegen betaling?

Hallo meiden,

Mijn school heeft een studentenraadsverkiezing en ik heb mij verkiesbaar gestelt. Het is voor de centrale studentenraad en moet ook echt campagne gaan voeren. Hiervoor heb ik natuurlijk promotie materiaal nodig en ik weet al zeker dat ik posters en deurhangers wil hebben.

Mijn laptop is al sinds een paar weken kapot en kan dus zelf geen ontwerp maken. Ik wil dus echt een mooi ontwerp en niks zelf gaan knutselen. Ik vraag mij dus af of iemand van jullie mij wil helpen? Ik ben best bereid om je er iets voor te geven omdat je er natuurlijk wel wat tijd in steekt, ¤7,50 lijkt mij wel een aardig bedrag. :slight_smile:

Ik heb nog niet echt helemaal een beeld voor mij hoe de poster er van mij moet uitzien, ik laat je hier dus vrij in. Als je 't leuk lijkt om een poster voor mij te maken en je hebt meer informatie nodig oid kun je dat natuurlijk vragen. :slight_smile:

Hopelijk zijn er wat creatieve mensen die mij wil helpen, hehhe.

Ik wil het er wel op wagen, ik heb er al ervaring mee. :slightly_smiling_face:

Ik wil je ook best helpen hiermee :slightly_smiling_face: weet niet hoe je het voor je ziet? En wat er allemaal in moet? Er moeten natuurlijk wel iets van richtlijnen zijn!

Uhhh, ik heb nog niet echt een beeld. Ik wil zeg maar dat 't wel een beetje professioneel uitziet en misschien een tekstje erbij zoals; onze stem telt of stem op mij.
Misschien helpt dit, een paar inspiratie plaatjes die ik leuk vind:
http://www.filmschoolreje…/frontrunners-poster1.jpg
http://1.bp.blogspot.com/…s1600/poster-campaign.gif
Dit zijn niet echt studenraadsverkiezing posters maar dit vind ik wel leuk. Je kan ook met iets heel anders komen hoor!

Ohja, en niet te vergeten natuurlijk. Mijn naam moet er op staan, want iedereen moet me naam onthouden hehe. Stacey Blei is mijn naam, die moet er op de poster komen te staan.

verkiezingen?!
wij bepalen gewoon met een groepje

Dit is voor de hele school. Van alle locaties mogen 2leerlingen in de raad, daarom zijn er verkiezingen.

dus je wilt meer iets wat getekend is/lijkt? zoals ik uit je inspiratie plaatjes haal?

hmm beetje rare info.

Slotje op verzoek van TS.