Wie wil er met mij mee op vakantie?

-

oh en het gaat dus over de zomervakantie he,
Maar dat spreekt wel voor zich denk ik

Leuk idee! Helaas ga ik al op vakantie van de zomer, maar zie dit maar als een up. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het lastig is voor andere meiden om hier op te reageren/met je op vakantie te gaan. Je weet namelijk nooit binnen 1 x ontmoeten of je het ook een week met iemand vol zou kunnen houden en het is natuurlijk moeilijk om met een paar ‘wildvremde’ meiden een week in dezelfde hotelkamer te zitten.

Toch hoop ik dat het je lukt en je leuke meiden vind!

En nog een tip van mijn kant: er zijn ook serieus gewoon groepsreizen waar je in je eentje heen kan.
Ik ben vorig jaar samen met een vriendin op surfkamp geweest en daar waren ook een aantal mensen alleen. Zoek anders zoiets?
En dat surfkamp was echt super leuk, elke avond uit met zn alle en overdag surfles en dingen doen met elkaar. Maar alles zolang je er zelf zin in had. Als je geen zin had om met 1 of ander groepsspel meet te doen moest je het zelf weten.
Het is echt super leuk dus als je niemand vind overweeg dat dan!
Ook alleen is het heel leuk want op zo’n kamp praat iedereen met elkaar en je vind echt wel allemaal vrienden.

^ja miss moet ik dat ook maar eens gaan doen. Naja als dit niet lukt, ga ik me daar maar eens in verdiepen.

Zoals in die Gogo reclames?
Zo ja, laat maar.

Sibmo is een reisorganisatie voor mensen tot de 20 jaar. :slightly_smiling_face:

Ik wil ook graag met een jongerenvakantie dit jaar… Helaas gaan of mijn vriendinnen al op vakantie met vriendjes of andere vriendinnen. Of ze kunnen niet vanwege kinderen…

Als ik geen vriend had ging ik zeker met je mee!

het is leuk maar ik ben te jong en het is ook wel raar want je weet nooit wie er op girlscene zitten en hoe ze in het echt zijn…maarja suc6 x