Wie wil er meedoen met #TeamGirlscene? Hardlopen voor KiKa!

Hi allemaal!

Dit jaar is er weer een KIKA-run :slightly_smiling_face:
Eventjes kort uitleggen wat het is:

Run for KiKa bestaat uit een reeks hardloopevenementen die allemaal één doel hebben : 95% genezingskans voor kinderen met kanker in 2025. Alle runners, vrijwilligers en sponsors zetten zich in voor KiKa: Stichting Kinderen Kankervrij. Run for KiKa is een sponsorevenement: elke deelnemer probeert zoveel mogelijk sponsorgeld bij elkaar te brengen voor wetenschappelijk onderzoek en betere behandelmethoden voor kinderen met kanker.

Je kunt op elke locatie 3 afstanden rennen: 5 kilometer, 10 kilometer en voor de allerkleinsten is er een speciale KidsRun van 1 kilometer. Hardlopen om geld op te halen voor wetenschappelijk onderzoek en betere behandelmethoden voor kinderen met kanker.

Je kunt je aanmelden op de site van runforkika als vrijwilliger, individuele loper/loopster en als team.
Inschrijfgeld is €20,- en dan kan je gesponsord worden door iedereen die dat wil!
Ik ben aan het proberen een team bij elkaar te krijgen op school, helaas lukt dat niet helemaal. Daarom was ik ook nog benieuwd of er hier op GS animo voor is.

Ik weet niet of iemand zich Krullevaar nog kan herinneren? Marieke, een trouwe Girlscener, maakte een topic aan op 17-jarige leeftijd met de titel: ‘willen jullie voor mij bidden?’. Ze vertelde hoe ze gewoon als een normaal meisje wilde leven, maar ze lag met lymfeklierkanker in het ziekenhuis. Ze stierf op 18-jarige leeftijd aan de gevolgen van lymfeklierkanker, wat natuurlijk verschrikkelijk is en nu alweer 2 jaar geleden. Zullen wij Krullevaar/Marieke nog één laatste keer herdenken? Er zijn nog een hele hoop anderen die wij kunnen helpen hiermee, en misschien wel redden. Dus als er animo voor is, laat het weten in de comments! Misschien kunnen we een team + appgroep aanmaken?

Zie hier het artikel over Marieke/Krullevaar: http://www.girlscene.nl/p/10646/rust_zacht_marieke

Data + plaats:
5 juni - Almere
12 juni - Utrecht
26 juni - Rotterdam
3 juli - Eindhoven
18 september - Nijmegen
2 oktober - Amsterdam

Doen jullie mee? Waarom wel/niet?
Als je niet van hardlopen houdt, of er is een andere reden waarom je niet mee wil/kan doen, dan kan je ook geld doneren! ga naar de runforkika site, de rest wordt op de site duidelijk :slightly_smiling_face:

Zelf doe ik wel mee, ik heb persoonlijk goede ervaringen met deze organisatie en weet dat het geld op een goede plek terecht komt. :bowing_man:

Up :upside_down_face: Reageer, doe mee, sponsor :slightly_smiling_face: