Wie wil er mee op vakantie??

Hee,

De titel zegt het al: wie wil er met mij op vakantie in de zomervakantie? Ik ben 20 jaar en wil dit jaar nu toch echt wel eens op vakantie. Helaas heb ik niet echt een vriendengroep. Dus zijn er meiden rond de 20 die mee zouden willen gaan? We kunnen elkaar eerst dan ontmoeten om te kijken of het klikt?? Ik weet dat er ook reisorganisaties zijn, maar ik wil het eerst liever hier proberen.

Hopelijk zijn er mensen die interesse hebben!!

Succes. ik denk dat je toch meer over jezelf moet vertellen en dat meiden niet 1,2,3 met je mee zoudeng aan omdat ze niet weten wie je bent. :cold_sweat:

Ok, ik zou wat meer vertellen over je jezelf en over je plannen. Anders krijg je niet zo ontzettend veel reacties vrees ik

Aah, oke :slightly_smiling_face: Nou ik ben dus 20 jaar en kom uit groningen en heb wel vriendinnen maar niet in een groep zeg maar. Ik zou dus graag naar een zon en dan naar de typische jongeren vakantie willen gaan. Aangezien ik dat nog nooit ben geweest en tja je bent maar een keeer jong dus ik zou het nog wel mee willen maken voordat ik te oud ben.

Groningen, toevallig. Ik kom uit Hoogezand; ligt vlakbij de stad.
Maar nee ik heb geen interesse.

Waarom ga je dan niet gewoon met één vriendin op vakantie? Nu ga je uiteindelijk toch ook maar met zen 2en?

Ik ben altijd geïnteresseerd in een reisgenoot, maar van een typisch jongerenvakantie krijg ik nachtmerries. Probeer eens wereldwijzer.nl. Hier kun je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot.

Zou zelf wel geïnteresseerd zijn, maar helaas ben ik vanaf juni 6 maanden op stage. Dus ben ik niet beschikbaar in de zomervakantie !

Hier is al een topic voor dacht ik.

Dat dacht ik dus ook meteen haha.

Ik ken dit probleem ook ik ben vorig jaar met een jongere organisatie weg geweest 2 weken maar nu wil ik eigelijk weer maar niet weer de zelfde reis (organisatie). Dus ik wil wel kijken of we samen op vakantie kunnen maar had je in gedachten om met 2 mensen te gaan of met een groepje ??

Misschien vermelden wat voor vakantie je in gedachten hebt? luieren? uitgaan? excursies? actief? Welke bestemming? etc etc

Het lijkt mij opzich wel leuk alleen weet ik nog niet zeker of ik wel echt op vakantie wil deze zomer. Want kost natuurlijk wel weer wat geld en ik kan er ook voor kiezen om weer gewoon gratis in zo’n uitgaansplek te zitten door daar te werken. Twijfel nog zo erg, weet echt niet wat ik wil haha

Beetje tacky dit, maar twee berichten en je geeft ook niet erg veel informatie over jezelf?

Ik ben 15 dus nee bedankt :wink:

Vraag al die verschillende vriendinnen. Ze kunnen elkaar toch leren kennen?

Hee! Ik ben Cheyenne tegen die tijd 18 jaar oud en wil ook heel graag nog op stapvakantie! Na een vakantie te hebben geboekt met mijn vriend en uiteindelijk uit elkaar te zijn gegaan wil ik dat ook graag nog een keer meemaken! Stuur anders even een email naar cheyenne_rs98@hotmail.com !

Ik heb ook wel interesse ik ben 23 trouwens.
Misschien heb ik ook wel een leuk idee na aanleiding van jou berichtjes. Note me maar als je interesse hebt.

Precies dit.

^ Dit topic is 2 jaar oud en dus niet erg relevant meer lijkt me