Wie wil er een uitnodiging voor lockerz.com? (Lees uitleg)

Wie wil er een uitnodiging voor lockerz.com?
Ik heb even een uitleg gemaakt, vind je die te lang kijk je gewoon de reacties een beetje door en dan snap je het vanzelf! (:

Wat is het?
Lockerz.com is een site waar je punten kan verdienen. Die punten kun je inruilen voor prijzen.

Hoe krijg je die punten?
De punten van lockerz.com kun je op 4 verschillende manieren krijgen.

1. Door in te loggen krijg je punten. (Je kan zo vaak inloggen als je wilt, maar die punten krijg je maar 1x.) Om die punten te krijgen moet je helemaal naar onderin de pagina kijken. Daar zie je een balk met links de datum. Daarnaast staat een tekentje. Klik daar op en je hebt ze.
  2. Door de ‘dailie’ te beantwoorden krijg je ook punten. Dit is de vraag van de dag. Je kan alleen de vraag van de dag die het is beantwoorden voor punten, van andere dagen krijg je dan geen punten meer, als je ze beantwoord. De Dailies vind je in de zelfde balk als de datum en het teken voor de inlogpunten, namelijk helemaal onderin aan de rechterkant. Daar staat ‘dailies.’ Klik daarop en je komt er vanzelf.
  3. Door mensen uit te nodigen krijg je ook punten. Dit doe je door bovenin op het icoon: ‘connect’ te klikken. Daar kun je emailadressen invullen en zo de uitnodigen versturen. (Alleen als de mensen registeren krijg jij de punten.)
  4. Door filmpjes te kijken krijg je ook punten. Je kan elk filmpje meerdere keren kijk, maar je krijgt er maar één keer punten voor. De filmpjes vind je bij ‘Play.’ Helemaal bovenin staat ‘play’ (naast connect). Klik daarop en je ziet de filmpjes. Oh; sommige filmpjes kun je trouwens niet zien in bepaalde regio’s. Dit zijn de filmpjes van de serie: ‘bunnies.’
    Je krijgt 2 punten per ding wat je doet, dus inloggen, dailies, vrienden uitnodigen en filmpjes kijken. Máár… Als je 20 of meer mensen hebt uitgenodigd die zich voor lockerz.com hebben aangemeld, krijg je dubbele punten voor alles én een gratis prijs! (Of je maakt stiekem zelf gewoon emailadressen aan natuurlijk. ^^)

Hoe kan ik die punten dan inruilen?
Eens per maand is er ‘de redemption’. Daarbij worden de prijzen bijgevuld.
Wanneer dat is, weet niemand… Wel word het bijvoorbeeld aangekondigd als de redemption eraan komt in de volgende dagen.

Hoe weet ik dat dit echt is?
Zoek alleen al lockerz.com proof op lockerz of google en je vind duizenden mensen die ons laten zien dat lockerz echt is. Je zou nu natuurlijk kunnen zeggen van: ‘Ja, maar misschien zijn die mensen wel ingehuurd.’ Natuurlijk is dat niet waar, omdat er ook lockerz.com plakband op de dozen waar de prijs inzit zit, en dat gaan ze echt niet naar iedereen sturen. Daarnaast hoef je ook nooit je bankrekening nummer ofzo te geven.

Wat je verder nog moet weten:

• Hoeveel punten je hebt zie je onderin die balk helemaal rechts.
  • Een filmpje moet je helemaal afkijken (en niet meerdere tegelijk, of had ik dat al gezegd) en aan het eind moet je een code invullen om te kijken of je geen robot bent. Doe dat, en je krijgt je punten.
  • De prijzen vind je bovenin als je op het groene icoon ‘redeem’ klikt.

Ik hoop dat ik zo alles heb uitgelegd, en als je nog vragen hebt kun je ze natuurlijk altijd stellen! (:
Wil je een uitnodiging? Ik kan die alleen versturen via mail, dus dan kan je me je emailadres in een note sturen.
Liefs!

Ja ik wil wel een invite :slightly_smiling_face:

Het kan geen kwaad"’] Dus stuur maar

Graag!

Als die site niet vol virussen staat, dan wil ik wel een uitnodiging ja.

Hoe kan jij die allemaal weggeven dan?:open_mouth:

Nou kijk, iemand kan lid worden via een uitnodiging.
En ik ben lid, dus als ik je email heb kan ik die bij invatations zetten en dan naar jou sturen, maar zonder dat kom je er niet bij. (ze willen geen robots enzo.) snapje? (:
maar als je wilt & dat is ook voor iedereen;

EMAIL IN PB! (:

Oja, en het is gratis!

Slim! Want via die invites krijg jij natuurlijk ook weer punten :stuck_out_tongue:

Ik heb al een account, dus je krijgt de bestelde spullen ook echt? Was daar eerst aan het twijfelen of het wel echt zou zijn :stuck_out_tongue: Maar nu weet ik het zeker ^^

Ohh, ik wil dat ook wel es proberen!

hmmm, ik ga t proberen
dan kan net zo goed iedereen hier elkaar uitnodigen en krijg je allemaal punten?

Ja hoor :slightly_smiling_face:

ik wil ook een uitnodiging, ik note je wel

ik heb nu nog maar 20 punten xd.
gaat lekker.

Haha ja klopt!
Ja het werkt echt,
ik had dus zo’n usb stick besteld voor de zekerheid,
of het echt werkt enzo.
En ik kreeg hem 6 dagen later!

ik al bijna 200!
hehe’
:grinning:

Klopt, maar je kan iemand natuurlijk maar 1x uitnodigen.

Je moet idd wel ff je email noten,
ik kan hem alleen via dat versturen!
xoxo’

jaaa maar hier zijnn natuurlijk veel mensen xd