wie werkt er voor netwerk VSP??

hey,
Ik heb me net aangemeld als bezorger ( van folders) voor netwerk VSP
maar nu vroeg ik me dus af of meer meiden werken voor dit netwerk en hoe dit hun bevalt.
en ohja nog een vraagje…
wat verdienen jullie met jullie wijk?
tqxx

Ja, ik werk ervoor.
Het bevalt goed, je krijgt punten elke week en daar kan je echt leuke dingen van kopen (:
Plus er zijn heel veel prijsvragen. Ik heb al 'n x wat gewonnen (:
Ik verdien 15 euro per week en ik loop anderhalf uur.

dankuu (;

Ik heb er 2,5 jaar bij gewerkt, het beviel me prima - ik kreeg in ieder geval meer per uur betaalt met dat folders lopen als dat ik bij de Albert Heijn oid zou gaan werken. Nadeel is alleen dat je bij een ander baantje meer uren kan maken en dus meer kan verdienen, met folders lopen is dat dan natuurlijk niet zo.
Aan het einde van het jaar mag je dan natuurlijk met die kaartjes langs de deuren gaan, wat heel fijn is, want je kan er een flinke buit aan overhouden (als je een beetje grote wijk hebt & gulle mensen die daar wonen kun je echt denken aan 300 euro of misschien zelfs meer)!

wat voor kaartjes??;$

Kaartjes voor de feestdagen. Dan geef je 'n kaartje en de mensen geven je dan geld. Vorig jaar heb ik 280,- verdiend.

wow -.-

dat is echt veel geld.
kan ik goed gebruiken ahaha

Maar dat is maar 1 x per jaar eh.

Mja, dat is weer het nadeel eraan.

hihi , grappig. ik werkte er eerst ook, maar ze gingen steets meer adressen
aan me geven, vet zwaar, ik had stiekem welles straten overgeslagen.
in de winter was het EEN HEL. maja ik had wel iemand die meehielp toen.
verdiende ong… tsja 15 euro ?

Ik heb er voor gewerkt ja. Maar folderslopen is echt een hel voor mij. Ik gooide die dingen elke keer in een container hier in de buurt, en ging dan in het bos zitten XD
Kreeg trouwens 10-12 euro per week, voor iets van 4 uur lopen --’

YESS, morgen is de laatste keer! Na twee jaar vind ik het wel genoeg geweest! Ik verdien rond de 8 euro per keer en ben er ongeveer anderhalf uur mee bezig.
Idd in de winter is het echt een hel, ik ben een paar keer onderuit gegleden met de sneeuw op me stuitje… en het is ijskout!

Ik werk er sinds vandaag. Of nouja, vandaag voor het eerst gelopen.
Het is wel zwaaar & daar baal ik van… Je krijgt ook niet veel betaald ofzo.

oke wat ik me afvraag, wat vinden sommige mensen er zwaar aan?
Ik vind het wel chill eigenlijk, muziekje op, paar papiertjes inde brievenbus en klaar. En vergeleke met andere baantjes verdiend dit echt goed per uur…
Alleen vind ik honden in een voortuin echt vréselijk, ik ben daar echt bang voor. xd

eh ik werk bij netwerk VSP, maar ik heb geen kaartjes gekregen aan het eind van het jaar :’)

oh ja die kaartjes aan het eind van het jaar, dat durfde ik nooit.
was bang dat mensen het niet snappen, dat je die krant en het kaartje geeft en er even wat bij zegt en dat ze dan zeggen; eh oke? maar kon dat niet gewoon in de brievenbus?:zipper_mouth_face:

Ik schaam me altjid met die kaartjes, maar doe het toch, want ik ga geen 120¤ overslaan :'D

Ik schaam me altjid met die kaartjes, maar doe het toch, want ik ga geen 120¤ overslaan :'D

Ja, ik ook haha xd. Dan voel ik me altijd zo zo… ik weet niet… gierig xd.