Wie weet welke parfum ik zoek?

Ik zou lekker naar een drogist gaan en een beetje sniffen aan de flesjes daar… Hoe jij het beschrijft, zo zin er namelijk tientallen te noemen!

Haha succes, dit wordt nog een moeilijke zoektocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

@iBazinga haha komt inderdaad een beetje dom over.

Ik wilde sowieso al wel naar de Douglas of Ici Paris, maar ik dacht het is natuurlijk altijd handig als ik alvast wat tips heb. Ik ga dan ook zeker met deze tips naar een parfumerie om ze te ruiken. Als ik er dan niet uit kom, vraag ik het aan een winkelmedewerker daar. Iniedergeval erg bedankt allemaal voor het meedenken!
xxxxxxxxx <3333

Ik vraag alleen maar of jullie mee willen denken. Als je je daar te goed voor voelt of je weet het niet maakt mij het ook niks uit. Maar je mag het best wat aardiger brengen. Het kan toch zijn dat iemand toevallig een parfum heeft die hij/zij hierop vind lijken? En een forum is er om elkaar te helpen, of niet soms?

Nee, niet als iedereen zulke reacties als jij achterlaat. Sommige mensen denken tenminste mee. Ik doe dit voor tips, ik heb een andere post gelezen en dat meisje kwam zo echt aan haar parfum. Natuurlijk ga ik naar een parfumerie, maar het kan toch dat iemand me kan helpen hiermee? Volgens mij is daar ook een forum voor, of niet soms?