Wie weet welk baantje dit is?

Hoihoi,

Ik heb net mijn rijbewijs maar mijn ouders hebben geen auto waar ik in kan rijden, daarom ben ik op zoek naar een baantje waarbij je auto kan rijden. Ik wil het liefste in een kleine auto rijden, desnoods een bestelauto maar liever geen bus (dat is nog een beetje te vroeg). Weet iemand welke baantjes dit bieden /of bedrijven met zo’n bezorgservice?

Ik hoor het graag!

Picnic

Misschien lokale restaurants met een bezorgservice? Je kunt kijken op thuisbezorgd.nl wat er bij jou allemaal in de buurt zit.

Bij de Kwalitaria mag je in zo’n mini Smart autodingetje rijden, als pizza bezorger (bv. Domino’s) rij je op een brommer/scooter en je kunt courierswerk doen maar ik weet niet precies waar (als je Googled kom je best wat tegen denk ik).

Over het algemeen vragen de meeste bedrijven wel rijervaring denk ik…

Je hebt ook bedrijven waar je een auto van a naar b moet brengen. Je moet daar volgens mij wel student voor zijn, omdat je zelf met het ov (gratis studenten ov) naar a moet komen en vanaf b weer naar huis. Volgens mij is Autoreset zo’n bedrijf, maar dat weet ik niet zeker.

Easyway. Kan je auto’s ophalen en wegbrengen.

Ik weet dat veel jonge mensen in onze regio medicijnen rondbrengen met een auto/busje. Weet verder niet waar dat van is.