Wie weet wat mee te nemen naar Londen?

Hay meiden,

ik ga volgende week met school een weekje naar Londen. Ik heb er veel zin in want het is met m’n nieuwe opleiding :slightly_smiling_face:. Ik heb alleen één probleempje: Je mag maar 15 kg bagage mee (oké, ik moet niet zeuren, dat is best te doen) en ik weet totaal niet wat ik moet pakken.
We gaan veel opdrachten doen met een grote meidengroep en naar o.a. Brittisch Museum en een musical. We mogen waarschijnlijk niet veel uit, want we slapen in een gastgezin.

Wat mee te nemen?
De dingen als leuke kleding, makkelijke trui, sieraden, en geld enzo weet ik wel. Ik hoop op handige tips & alvast hartstikke bedankt!

xx C.

En plu…

ja idd een plu, maar die dingen gaan altijd kapot, dus ik zou ook een regenpak mee nemen. voor als je een keer moet fietsen ofzo? of de plu kapot is gewaaid, zo sneuvelen die van mij altijd…

Ohhh ik had zo’n stom gastgezin he!
haha verder niet echt een belangrijke tip hoor
maar dat eten daar was echt smerig!
dus we namen altijd koekjes enzo mee naar boven en dat aten we dan met zn alle op :grinning:
londen is echt wel heel leuk, dus geniet ervan! :slightly_smiling_face:
vooral convent garden!

yup, zelf de macdonalds was beter :’).

Zo’n speciaal stokcontact… Ze hebben in Engeland namelijk andere stokcontacten en dan kan je niet je telefoon opladen of iets dergelijks…

stopcontact heet zoiets.

Ja die moet je niet vergeten. En gewoon de standaard dingen zoals je telefoonlader etc.
mooie schoenen en gemakkelijke schoenen.

misschien wat leuke make-up, nagelak en maskertjes om een leuke avond met die meidengroep te beleven ? en pen en papier komt ook altijd wel van pas met kaartjes schrijven dus postzegels kan ook tenzij je smst en belt :wink:.

die kan je daar gewoon bij de metro’s gratis pakken.
ehm, een touristenboekje met handige informatie over restaurantjes ofzo?
en inderdaad van die stopcontacten.

Haha, ik vraag me af of dit typfouten zijn (erg toevallig) of dat dit net zoiets is als ik dacht dat het ‘tampasta’ was ipv tandpasta, iemand dacht dat het ‘kipnekken’ was ipv kidnappen, enz :stuck_out_tongue: Hihi.

ja een stopcontact sowieso!
ik zou geen regenpak doen maar een paraplu. regenpak is echt onhandig.
zelf zou ik geen stijl/krultang meenemen, ging dit jaar ook een week naar Londen in het gastgezin en heb hem totaal niet gebruikt, ging veel meer met de familie om, dus laat van bed en sochtends snel klaarmaken.
wel zou ik sultana/ligakoek oid meenemen, handig als je trek hebt en het is ook lang houdbaar.

ook zou ik een cadeautje meenemen voor het gastgezin. wij hadden allemaal nederlandse producten (stroopwafel,kaas,drop,etc) en ook nog hollandse klompjes souvenirs enzo.
Weet je al de naam van je hostfamily?

ahaha stokcontacten ;p.
maar eh, ik denk dat alles al genoemd is eigenlijk,
camera is ook wel leuk mee te nemen, maar ik denk
eigenlijk dat je dat al van plan was :stuck_out_tongue:.

Dankjullie wel allemaal, het was echt superawesome!

Vet veel geshopt,
Heel veel moois gezien (National Gallery was top en the Tate ook, en alles)

Bedankt voor de tips. Vooral het stoPcontact was erg handig… x C

haha ik dacht vroeger dat ‘t auto-nieuw was ipv oud op nieuw (’:

Op elkaar afgestemde kleding, zodat je niet voor elke broek een apart shirtje mee hoeft te nemen.

hahahaha :’) en ik dacht en denk nog steeds dat het oud en nieuw is…