Wie weet waar je goedkope minilaptops/netbooks kan kopen?

Hoi meiden, over 2 maanden ga ik voor een jaar op stage in Griekenland en hiervoor zou ik graag een minilaptop mee willen nemen met webcam en microfoon zodat ik ook kan skypen enzo. Ik heb op dit moment ook een laptop, maar die heb ik al een paar jaar, hier zit ook geen webcam in én de accu is stuk waardoor ik hem dus alleen maar kan gebruiken als 'ie aan het stroom zit. Maar goed, omdat het allemaal best duur is wil ik dus graag een nieuwe (of tweedehands) laptop kopen, en dan gewoon zo’n kleine, voor een niet al te hoge prijs. Ik heb al wat op marktplaats gekeken, maar dat was het allemaal net niet. Weten jullie misschien iets? :slightly_smiling_face:

O btw, met goedkoop bedoel ik tussen de 100 - 200 euro.

Óf je gaat naar de mediamarkt en haalt er eentje voor iets van 250/300 die wérkt, óf je haalt er eentje bij intertoys, blokker etc. waar je voor die tijd ermee kunt doen en dan is ie na die tijd dood.

Haha sorry dat ik zo pessimistisch doe, maar een laptop is nu eenmaal duur. Misschien ligt het er ook aan wat ik van een laptop verwacht hoor maar als je er eentje wilt waar je echt een tijdje mee kunt doen, kun je het beste er wat meer geld voor neerleggen. Het is trouwens niet zo dat als je een kleinere laptop neemt dat ie ook gelijk goedkoper is, want alles moet in een veel kleinere ruimte worden gepropt en daar zijn nieuwe technieken voor nodig etc.

Verder zou ik gewoon even wat meer research doen, beslist kieskeurig etc.

Wat een onzin. Mijn vader moeder en zus hebben allemaal een minilaptop gekocht van packerdbell bij de block waren 199 ¤ en die hebben ze al 2,5jaar

Ik heb een asus van ¤250, toen ik hem kocht. Hij zal nu goedkoper zijn denk ik? Maar goed zoeken, aanbiedingen in de gaten houden…