Wie weet waar ik roze barok behang kan vinden?

Hey meiden,
ik ben bezig om mijn kamer te restylen. En nu zoek ik een leuk barok behang!
Alleen ik kan het echt nergens mooie vinden. Ik zoek echt roze, en dan met witte achtergrond. Of roze op roze.
Wie kan mij helpen en weet waar ik dit kan kopen of bestellen?
Alvast bedankt! xoxo Elise

hornbach ?
sommige praxis

haha, geen idee
maar het klinkt wel koel

Bij de Gamma! Ik heb er een foto van gemaakt omdat ik het zelf ook zulk mooi behang vind :grinning: En de prijs staat er ook bij:

http://album.partyflock.nl/79530320.jpg?nocache;62860997

maar dan zou ik erl voor wit en licht roze gaan ,
ik zie de prijs niet?

beter kijken: helemaal onderaan → ¤19,95 :slightly_smiling_face:

oooh dat heb ik! maar echt 6 jaar geleden bij de plaatselijke behangzaak gekocht dus daar heb je niet zoveel aan sorry :’)

Dat van de gamma is dat niet met zilveren achtergrond?
Verder vind ik het geweldig, maar ik vind dat zilver zo lelijk :blush:

yes kwantum!

Hebben jullie daar ook een foto van?
Want volgens mij ben ik daar al geweest… Denk dat ik het dan over het hoofd heb gezien.

[b]colouryourworld schreef op 21 October 2010 @ 20:16~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[/message]:[/b] Dat van de gamma is dat niet met zilveren achtergrond? Verder vind ik het geweldig, maar ik vind dat zilver zo lelijk :$

Huh hoe zie je daar zilver in :stuck_out_tongue:? De achtergrond is mat wit… en het barok printje is ietsjes dikker :slightly_smiling_face:

skattig : D ik wil rood/(roze)/bruin tinten in mijn kamer, maar ook zebraprint.

Gewoon een kijken bij de Praxis/Kwantum/Gamma.
Ik heb ook pas mijn kamer gedaan en je wordt dood gegooid met roze barok behang.

Ja maar daar ben ik dus al geweest maar kon het echt niet vinden! :expressionless:

Van behangwereld idd! Staan roze tussen zie ik :slightly_smiling_face: En er zijn nog 25 pagina’s ofzo, dus er komen er vast nog wel meer.

http://www.gamma.com/asso…angen/behang/roze-zilver/
Kijk, zilver toch :stuck_out_tongue:?