Wie weet iets leuks om te doen op kamp? ;d

Duss, ik ga zondag tot vrijdag op kamp ;f,
enjaa iedereen komt natuurlijk bij elkaar in de tent…
Maar wat is leuk om te doen?
xx

Gaan jullie geen activiteiten doen dan? Dat deden wij altijd wel op schoolkamp!
En mag ik even weten hoe oud jullie allemaal zijn? Dan kan je daar de ideetjes misschien wat op aanpassen…

Tussen de 13 en 15 ;f, enjaa we doen activiteiten maar in de avond hebben we 1 à 2u vrij x

eum skeeleren ofzo?

mensergerjenieten

Avondwandelingetje maken =)
Gewoon lekker lol maken en kletsen.
Spontane dingen of ideeën zijn het leukst

Vossen/spoken jacht? :slightly_smiling_face:

AAH ik weet iets leuks voor snachts!

Je maakt een cirkel met een groepje waar je niet buiten kunt vallen. Een vrijwilliger stapt in de cirkel. Met een zaklamp wordt er door een omstander op het plafond geschenen. De vrijwilliger wordt 30 keer rondgedraaid, terwijl hij naar boven moet kijken om het lampje te volgen. Na 30 keer wordt de zaklamp ergens in de cirkel geschenen en moet de duizelige vrijwilliger zo snel mogelijk met zijn voet het licht aantikken.

Conclusie: Veel lachen, veel vallen, weinig pijn, weinig geld en moeite! Is natuurlijk wel vrij luidruchtig.

Je gaat met behulp van gebaren en bewegingen een liedje nadoen. Moet je wel muziek hebben zonder dat de tekst er natuurlijk in voorkomt. En dan is Nederlands muziek wel het leukst. Bijv. het is een nacht van Guus Meeuwis. Echt leuk en grappig om te bedenken enzo! :grinning:

Of iemand doet een ipod/mp3 in met de muziek keihard aan, het liefst iets van hardcore. Net voordat hij/zij de oortjes in doet, krijgt hij te horen welk (kinder)liedje hij moet zingen. Lukt dit zingen zonder stoppen lachen of toonloos te zingen krijgt hij een punt. Lukt dit niet → extra opdracht!