Wie weet er een goede hoofdvraag????!!

Helleu,
Ik moet dus een maatschappijonderzoek inleveren morgen over witteboordencriminaliteit, en ik kan maar geen goede hoofdvraag bedenken. Heeft iemand iedeeën??
Thankuu

Je komt ontzettend lui over dus ik help je niet.

Haha, waarom kom ik lui over?

Omdat je anderen je hw laat maken/verzinnen.
Het komt zo niet echt over of je er heel veel aan gedaan hebt.

‘Waarom heb ik anderen een hoofdvraag voor mij laten verzinnen?’

Helleeuuuu,

maak het lekker zelf! Succes! occasion18

Lees je in, en bedenk daarna een goede hoofdvraag

Ik vraag niet of iemand anders mijn huiswerk wil maken. Ik vraag of jullie ideeën hebben voor een hoofdvraag. Daar heb ik eigelijk altijd wel een beetje moeite mee… jammer dat het metteen als lui gezien word dat ben ik namelijk niet=)

Lees je beginpost eens over. Ziet dat er uitnodigend uit om jou te helpen :")?

Sorry, volgende keer zal ik je vantevoren nog een bloemetje sturen=)

Je moet MORGEN je onderzoek inleveren en je hebt nog geeneens een hoofdvraag… Tja =p

Als je morgen dat onderzoek moet inleveren, had je hem al bijna klaar moeten hebben. Maar nu kom je inderdaad een beetje lui over doordat je vandaag nog een hoofdvraag moet verzinnen.

Ik heb voorkant,voorwoord,inleiding,nawoord,bronnenlijst al af samen met een map vol met info die ik de afgelopen week heb verzameld. Ik weet alleen geen geschikte hoofdvraag, heb er al een aantal overwogen en behandelt maar kwam steeds tot de conclusie dat hij niet paste. Wat ik nog moet doen vandaag is het schrijven van drie hoofdstukken. Ik weet niet wat jullie tempo is maar mij lijkt het wel te doen.

Je inleiding is af, maar je hebt nog geen hoofdvraag? Dan is je inleiding toch niet af?

Waar gaat het precies over? We kunnen namelijk geen hoofdvraag verzinnen als we jouw onderzoek niet geheel kennen.

Inleiding houd bij ons in. Introduceer het onderwerp en de hoofd&deel vragen. Hoef alleen nog de namen van de vragen in te voeren.
Maar ik heb ze allemaal al bedacht=)

laat de vraag in ieder geval beginnen met wie wat waar welke waarom waardoor wat voor hoe oid.
een open vraag dus. als je een gesloten vraag stelt, kun je die namelijk gewoon met ja of nee beantwoorden en dat is een beetje kort maar wel makkelijk als het morgen af moet zijn

Ja, maar dat is bij ons wel de bedoeling dus ook lekker kort te beantwoorden.
Moet overigens wel met duidelijke motivatie uitgelegt worden…
En voor volgende week nog 3 andere te gaan=0