wie weet een nieuw product?

ik moet voor mo(managment en organisatie) een nieuw product verzinnen en daar een marketingbeleid voor maken.

mijn vraag was weet iemand nog een leuk nieuwe product?
dus iets wat jij vindt dat uitgevonden moet worden!!
bijvoorbeeld omdat jij je altijd ergens heel erg aan ergerd!

een machine en als je dan op een knopje drukt je meteen op de plaats van bestemming bent :stuck_out_tongue: Hoef ik tenminste nooit meer door de regen te fietsen haha
Maar ja dat is natuurlijk niet realistisch:P

Ik zal wel ff gaan denken voor je

Toch wel een complete robot die alle nare klusjes voor je doet.

En misschien een tandpasta die goed is voor echte witte tanden, fluor bescherming, tanderosie bescherming, goed tussen je tanden schoonmaakt, tandvleed beschermt.
kortom: de perfecte tandpasta

iets van een machinetje dat op je douche bevestigd is
en dat je dan maar een bepaald aantal liters mag gebruiken. WAnt anders
word het water bijv. koud… of gaat helemaal uit… Alleen dat zal wel
vervelend zijn.
Nee, ik weet het eigenlijk niet… Ben hier niet zo goed in…
Altijd inspiratieloos… XD Succes ermee!!

x

neee!! Alsjeblieft niet zeg. Dan weet ik zeker dat mijn vader zo’n ding op de douche zou zetten :no_good_woman:

haha, idergeval bedankt voor de ideeën!

Autostickers.
( we reden zo over de snelweg & toen zei ik zo van " wat zijn al die auto’s saai" & toen dachten we zo van, als we nou autostickers maken.
Worden auto’s ook wat vrolijker !, b.v. bloemen & die plak je dan op de auto en kun je gewoon zo bij de winkel kopen.
ik vond het zelf wel een leuk idee (;

Bij ons op school hebben veel mensen een soort van sleutelhanger gemaakt met blikopener een aansteker in-1. Misschien is dat een makkelijk idee. Weet namelijk niet of je het ook zelf moet laten produceren maar bij ons op school wel.