wie weet een leuk idee voor iets goed te maken?

hallo meiden,
ik ben niet helemaal aardig tegen mijn vriend geweest
en ik wil graag iets leuks kopen of doen voor 'm.
maar ik heb geen flauw benul wat leuk is.
mijn vraag aan jullie is dus: wat is nou echt lief en leuk om iets goed te maken? (alle tips zijn welkom!)
XX

Als je iets stoms hebt gedaan, moet je op z’n minst de moeite nemen zelf iets liefs te bedenken. Jij kent hem het beste.

Dit had ik ook
toen heb ik zo’n doosje Merci’ gekocht.
en dan stond er zoiets van : i (L) merci.
Heb ik ‘merci’ doorgekruist en zijn naam er neer gezet!

Een lekker diner voor hem koken.

Het idee van het goedmaken met een cadeautje is dat je laat zien dat je moeite hebt gedaan en er echt over na hebt gedacht. Dan is het dus wel essentieel dat je zelf bedenkt wat je gaat geven.

Ja, wij kunnen onze ideeën wel delen, maar die hebben dan niets met hem te maken. Zoiets moet persoonlijk fijn vind ik en goed overdacht.

Toen mijn vriend’s oma was overleden, kon ik niet bij hem zijn. Ik heb hem een paar dagen laten een knuffeleend cadeau gegeven. Omdat hij mij altijd eendje noemt en hij op die manier altijd zijn eendje bij zich zou hebben.

Maar ik denk dat jouw vriend raar zou opkijken als je met een eend aan komt.

Peppermint heeft gelijk vind ik

jaa het klopt ook wat jullie zeggen ben ik met jullie eens.
ik zelf had het idee om heel veel kaartjes neer te zetten naast zijn bed in een vorm van een hartje, en dan een kaartje met een lieve tekst derop.
is dat misschien iets? :blush:

Ik weet niet wat voor een jongen het is maar sommige houden niet van rommel (de hartjes overal).
Veel nemen al genoegen met een dikke knuffel en dat je eerlijk zegt dat je het spijt.
Ik zou dat ook veeeel liever willen ipv voorwerpen.

@ bunnyhop.
ja lijkt een echte stoere jongen zegmaar die doet alsof hem niks kan schelen.
maar heel diep van binnen is die ook wel eens emotioneel enzo dus ik denk dat t wel iets voor hem is mr misschien moet ik er nog wat bijverzinnen ofzoo

Misschien heeft hij laatst iets laten vallen wat hij nog graag zou hebben of iets? Of als jullie in de supermarkt liepen, dat hij zei: dat zou ik nog wel willen proberen! Even graven in je geheugen! Zulke dingetjes zijn dan het leukst, als je dat hebt onthouden! :slightly_smiling_face:

Iets lekker voor hem bakken.

Hele lekkere mooie muffins maken met de tekst sorry erop =D
of ‘ik hou van je’ of een ander leuk tekstje erop ^^

@dancelove
dat is ook ene goeie!
pfoe wat moeilijk hihi (A)

oke ik ben tot de conclussie gekomen dat ik voor hem ga zingen
apologize van krezip (A)