Wie weet een goede kwaliteit voor eyeliner, oogpotlood, mascara.

Hallo.
Ik wil graag weten wat een goede merk is voor een eyeliner, mascara en een oogpotlood, zelfs zijn mijn mascara’s en eyeliner’s van Bourjois Paris. En die eyeliner blijft maar ong. 3 uur zitten en daarna zie je hem niet goed meer. Niet dat ik oogpotlood gebruik, alleen soms voor feestjes. En mijn mascara geeft niet zo’n volume, misschien bij andere mensen wel. Dus ik wou vragen welke mascara is echt zo dik en geeft goede volume. Ik heb niet zo’n stift eyeliner maar een soort van (mini?)kwastje, tenminste daar lijkt het op. Wie weet dus een eyeliner, mascara en oogpotlood die lang blijft zitten en goede volume geeft. Sorry als dit een onzin topic is, maar mijn make-up ziet er gewoon niet uit door al die slechte kwaliteit. Tenminste ik vind het een slechte kwaliteit.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Dikke kus.

Ik gebruik gewoon het 99cent oogpotlood van Essence, maar ik “warm hem wel op” voor ik hem gebruik, zodat ie veel langer blijft zitten.

De “Volume Million Lashes” van L’Oreal geeft wel erg veel volume vind ik persoonlijk. Al gebruik ik liever zelf een mascara die lengte geeft.

De zwarte eyeliner die ik soms gebruik, heb ik van Gosh. Hij noemt “Eye Liner Pen” en werkt heel gemakkelijk. Het is wel met een viltstiftenpunt.

Hier hebben we een algemeen make-up topic voor, daar kan je voortaan je vragen over make-up stellen. http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-makeup-topic-240174.0.html

En om antwoord te geven op je vraag… Ik gebruik vaak mascara van l’oreal of maybelline en dan gewoon eentje voor extra veel volume. Voor eyeliner zou ik die van Catrice (die pen zegmaar) aanraden of die van de Hema (in een potje met lange steel) en dan van allebei de waterproof versies, die blijven echt goed zitten. Maar andere mensen vinden misschien heel wat anders, ik denk dat je gewoon moet uitproberen.

Rimmel eyeliner of Lóreal gel liner

Daarnaast is in tien minuten nog geen antwoord hebben helemaal niet gek. Niet iedereen zit elke seconde op dit forum en lezen je topic, dus een beetje geduld zal je hier wel van pas komen.

Slotje.