Wie weet een app in de playstore die..

Hoi,
Weet iemand een app in de playstore (dus niet van apple!), waarmee je muziek kunt luisteren zonder WiFi? Ik ben al best lang opzoek naar zo’n app.

Dus help me pleaaasseee! :slightly_smiling_face:

EEN GRATIS APP TROUWENS!!
x

uppppp

up

Dat zou illegaal zijn dus dat bestaat niet.

Je kunt een Spotify premium account nemen, kost niet veel en heb je ongelimiteerde muziek en je kunt playlists downloaden.

^ Dat.
Je zou ook kunnen overwegen om gewoon rechtstreeks muziek op je telefoon te zetten? Geen apps voor nodig :wink:

Onnodig uppen wordt trouwens niet echt op prijs gesteld.

Ik download altijd mijn muziek zelf via youtube en het is volgens mij legaal. Ik neem aan dat je android hebt? Ik heb zelf ook android en gebruik deze app “BlackPlayer” het is gewoon een app om muziek af te spelen en ik raad het je echt aan.Voor de rest download ik zo muziek: ga naar youtube en kies je liedje uit (het liefst lyrics video) daarna moet je “video-url” kopieren, als je dat hebt gedaan plak je het hier op deze site: http://www.youtube-mp3.org/ meestal denken mensen dat het heel lang duurt maar dat is echt niet zo, alleen in het begin als je heel veel liedjes moet downloaden duurt het wel een tijdje maar het is hem waard. Ik doe dit al vanaf mijn 12e en ik ben nu 17 :stuck_out_tongue: Hoop dat het je helpt!