Wie weet de titel van dit boek

Ik las dit boek toen ik 13/14 jaar was het was 1 van se mooiste boeken die ik heb gelezen. Maar ik weet helaas de titel niet meer

Het boek gaat over een meisje dat woonde bij haar vader en haar vader mishandelde haar , ze kwam volgens mij uit Brazillie of Mexico .
Later kwam ze terecht bij een jeugdbende wat uit de hand liep . Het meisje heette volgens mij felicia maar dat weet ik niet zeker meer . Het is een waargebeurd verhaal .

Nee sorry, geen idee! Zou het wel graag willen weten :slightly_smiling_face:

haha wil zo graag weten

Niks gevonden op Google :frowning_face:

Ik had ook even gegoogelt maar ook niks gevonden sorry wil jullie er graag aan helpen

:frowning_face:

Was het een moeilijke lange naam of gewoon simpel?

Goh, nu er toch dit topic is. Ik zoek ook een boek! Het gaat over een meisje uit New Jersey, was een soort van greenpeace activist iets. Haar moeder wou met haar op vakantie naar Florida naar haar oma, maar zij wou dat niet. Dus ze ging naar haar vader in Canada, want daar was de natuur en mensen zoals zij (dacht ze), ze maakte daar nieuwe vrienden en leerden grenzen verkennen (ging weer vis eten herinnerde ik me vaag). Iemand misschien?

TS, ik weet niet welk boek je bedoelt.

Ik heb echt geen idee. Succes met zoeken ^.^

@ pretty liar , ik heb geen idee ik denk makkelijk maar kan m niet onthouden dusja :frowning: t boek was zoo spannendhe t raakte me echt . Maaja misschien loop ik een keer binnen in een bibliotheek en vraag ik het daar wel :stuck_out_tongue:

Omg ik heb mn boek gevonden ! Wiehoeee hy heet Shannon . Omg xd echt faal dat ikdacht dat ze felica hette lol

Ik heb hem in het Nederlands gelezen, maar het was een Engelse (Amerikaanse, Canadese?) schrijver.

Wihihihi dankjeeee ! :upside_down_face:

Niceee :slightly_smiling_face: