Wie weet de titel van deze fil

Hallo meiden,

Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik van de zomer gezien heb en me steeds is bij gebleven…

Het gaat over een vrouw/meisje die in de modewereld werkt. Hele mooie ontwerpen maakt (met afgekeurde stoffen van haar kantoor), maar waarvan haar baas dit niet weet. Op een gegeven moment ontmoet ze een man waar ze een maatpak voor maakt en hij vindt dit zo goed dat hij haar stimuleert voor zichzelf te beginnen. Of ze wordt ontslagen of ze neemt ontslag dat weet ik niet zeker meer en dan doet haar ex baas er alles aan om te zorgen dat zij nergens aan de bak komt. Nergens stoffen kan kopen etc.

Ik ben de titel van deze film kwijt en met google etc kan ik hem ook nergens terug vinden. Is er iemand die weet over welke film ik het heb?

nee sorry. upje

hij komt me bekend voor maar ik zou de titel echt niet weten …
dus uppje

Hij komt mij ook heel erg bekend voor.
Is het niet een film met Hugh Grant?

Dat durf ik niet te zeggen, maar zou best kunnen.

Lijkt me een leuke film, maar ik weet de titel niet. Ik volg dit topic wel even :slightly_smiling_face:

Als je er achter bent, hoor ik het ook graag, want klinkt leuk!
Heeft dat meisjes trouwens zo een heel rommelig apartement en als je bij het raam staat is links haar bed en rechts een deur naar de badkamer ofzo? Dat schiet nu ineens door mijn hoofd :stuck_out_tongue:

ik zou het niet weten,
maar hij klinkt wel heel leuk!

nee, sorry !

van deze fil.