wie weet de naam van dit ?

weet iemand misschien de naam van dit dier ?
voor een school opdracht moest ik een dier uitzoeken en ik heb deze foto gevonden maar er stond helaas geen naam bij vermeld.
wie kan mij helpen?

http://i529.photobucket.com/albums/dd333/anoukXadore/tumblr_lonc0wgZ5f1qh7977o1_1280_large_large.jpg

Wasbeertje :grinning:

Is het niet een vosje / een shiba inu hondje?
Anders weet ik het ook niet, dus een upje voor jou!

WASBEEEEER. Dat was vroeger de mascotte van de wnf ranger club :3 Maar je hebt twee soorten wasberen geloof ik, ook nog een grijze, maar dit is de rode versie :wink:

Oh nee, die zijn meer grijs, sorry laatmaar haha

Het is een kleine panda! Dat is het, kleine panda

Het lijkt net een handpop, haha
Maar wel echt superschattig!

Nee, wacht. Het is een panda. Een kleine panda wel te verstaan. Ja, wie ooit bedacht heeft dat die beesten familie zijn van de panda.

Maar het verklaart wel waarom het de mascotte van de wnf ranger club was, kleine panda. Grote panda.

Rode panda.

Wat een schatje!! Alleen heb ik geen idee wat v oor n dier het is dus aan mij heb je niks…

Rode panda inderdaad, van de TamTam :grinning:

Wow dat beest heeft een enorm knuffelgehalte :grinning:

De kleine panda of rode panda (Ailurus fulgens) is een bedreigde diersoort die in Azië leeft. Net zoals de reuzenpanda eet hij bamboe. De rode panda wordt ook wel katbeer genoemd. Deze benaming doet vermoeden dat de kleine panda een beer is, maar eigenlijk is dit niet zo, in tegenstelling tot de reuzenpanda. Hij behoort tot de familie katberen (Ailuridae) en is meer verwant aan wasberen dan aan beren. Het is tevens de enige nog levende soort. Er bestaan twee ondersoorten, Ailurus fulgens fulgens en Ailurus fulgens styani.

bedankt voor alle antwoorden :grinning:

http://weheartit.com/tag/red%20raccoon

red raccoon. raccoon is wasbeer

Kleine panda

Rode/kleine panda.

^ Waarom komen mensen nog met panda aan als het een rode wasbeer is? :stuck_out_tongue:

Omdat het een rode panda is en geen wasbeer?

^Omdat het geen wasbeer is? Het is echt een Rode of Kleine Panda. Niks meer, niks minder.