heeft iemand een idee? ik wist niet waar ik het bij moest zetten dus doe ik zet zo wel. ik hoop dat iemand reactie geeft want dan weet ik voldoende
alvast bedankt!
heeft iemand een idee? ik wist niet waar ik het bij moest zetten dus doe ik zet zo wel. ik hoop dat iemand reactie geeft want dan weet ik voldoende
alvast bedankt!
volgens mij zijn die er nog, maar ik weet het niet zeker!
misschien kun je het vinden op de site van connexxion ofzo ? (A)
heb ik net al gekeken maar staat nix en ik weet het ook niet zeker want ga volgende week naar de primark dus ja;p maar thnx dat je reageerd(L)
Ik vraag me hetzelfde af, maar dan voor mijn woonplaats of course. Mijn vader zei van niet… Maar ik weet niet of dat overal geldt?
het geld niet overal heb ik gelezen sommige steden hebben ze nog wel daarom vraag ik het maar op een topic;p
heeft iemand een idee??
haha daar kom ik vandaan (:
maar heb er nog nooit van gehoord dat die hier ook zijn.
maar er rijden hier heel veel zuidtangent bussen.
dus misschien staat het daar op de site?
wat is een dalkaartje?
maar ik neem aan dat je de stad ingaat > primark enzeu?
iig ik kon in mei nog enkeltje kopen voor 2,50 in de bus.
maar je kunt als het goed is toch altijd kaartjes in de bus kopen? stel dat je ovchipkaart het niet doet oid?
ja idd;p iemand heeft me ff geholpen met opzoeken en we ehebben het antwoord al;p en daar heb je gelijk in als je ov chipkaart het niet doet hebben ze meestal wel reserve buskaartjes
dalkaartje? Nee je moet gewoon ov ritkaartjes kopen in de bus.
In hoofddorp zelf kost dat 2 euro, ga je buiten hoofddorp met de bus is het 4 euro. Je mag niet overstappen, 1 malig geldig.
Dit zijn de enige kaartjes die er nog zijn.
we hebben het over hoofddorp he
Waar geldig?
Het Dalkaartje Stad is geldig
binnen de stadsgrenzen op de lijnen in Alkmaar, Den Helder, Enkhuizen en Hoorn.
op de lijnen 2,3,4,5,8,12,13,14,15, 30,31,32,33 en 34
Het Dalkaartje Streek is geldig
op de lijnen 6,7,10,11,26, 28, 29, 123,127,129,130, 131,132,134,135,137, 138,139,151, 152,153,154, 157,158, 161, 163, 164, 165, 210 en 360
In actieperiodes geldig als retour op de buslijnen op Texel
De Dalkaartjes zijn niet geldig op de Niteliners en Q-liners.
staat geen hoofddorp bij. Ook die lijnen niet. Die zijn er niet meer te koop, ik kan het weten hoor ik neem die bussen vet vaak