Wie weet allemaal dat je seks hebt gehad?

Zoals de titel al zegt, wie weet allemaal van jou dat je seks hebt gehad? En hebben ze je betrapt, gingen ze er gewoon van uit of heb je ze het verteld?

Mijn ouders, mijn vriendinnen, mijn vriend natuurlijk en daar houdt het op. Mijn zusje vermoedt het natuurlijk wel haha, maar dat hoeft ze niet te weten als in ik vertel het haar. Mijn ouders heb ik het verteld en mijn vriendinnen alleen toen het aan bod kwam. Natuurlijk gaat het bij ons in de klas er wel is over en als ze er naar vragen ofzo, dan zal ik niet liegen. Maar ik zie ook niet het nut ervan in om het tegen iedereen te gaan vertellen (al heb je die meiden natuurlijk wel).

mn ouders, mn broertje, mn zus, zijn ouders, zijn broertje, vriendinnen en vrienden. en de andere mensen zullen het heus wel vermoeden, we zijn tenslotte al 9 maanden samen…

Mijn ouders vermoeden het sowieso wel, en anders hebben ze het vast wel een keer gehoord. Mijn beste vriendinnen weten het en in mijn vriendengroep vermoeden ze het denk ik ook wel. En inderdaad, als er naar gevraagd wordt dan zeg ik het gewoon, maar ik ga dat niet tegen iedereen zeggen.

Iedereen…maar dat is wel logisch na 3.5jaar :upside_down_face:

Aan mijn vriendinnen heb ik het gewoon meteen verteld, en mama die vroeg er zelf naar :’)
Nu weet iedereen het wel denk ik.

Moeder en zo goed als al mn vrienden

Gewoon iedereen die het aan me vraagt :slightly_smiling_face:

aangezien we bijna 3 jaar samen zijn zal iedereen het wel kunnen raden. maar de mensen die het zeker weten: mijn beste vriendin, de beste vriend van mijn vriend.

-

Mag ik vragen wat de reden was dat jullie geen seks hadden? Want ik zou er na 2,5 jaar wel vanuit gaan ja…

Hier ook iedereen, al is het bij mij 2 jaar geleden dat ik ben ontmaagd.

-

Vind ik oprecht knap van je. Ik begrijp reacties als: “ja ik heb seks gehad tjah logisch na X maanden” ook niet. Sinds wanneer staat daar een bepaalde tijd op? Ik ken genoeg mensen die al jaren een relatie hebben en nog geen seks hebben gehad, om wat voor reden dan ook.

OT: Verder had ik nog een vraagje: als iemand aan jullie vraagt (en die iemand kan iedereen zijn) of je seks hebt gehad met je vriend of niet, gaan jullie er dan serieus met ja/nee op antwoorden? Ik zou echt zoiets hebben van waar bemoei jíj je nou weer mee :’)

Mijn ouders denk ik, zijn vrienden, mijn vriendinnen, iedereen denk ik eigenlijk wel. Ohhh en zijn oma die binnen kwam. Awkward

Mijn vrienden, vriendinnen, broer en zus. En in tegenstelling tot vele hier, mijn moeder en vader weten dat niet. Ik wil ook niet dat ze het weten, ookal denk ik dat ze het soms vermoeden.

Mijn moeder, een goede vriendin en twee andere vrienden. De eerste twee omdat ik het echt bewust heb verteld, de laatste twee omdat we het er toch over hadden.

Omg, dat lijkt me heeel ongemakkelijk! Hoe reageerde ze?

Volgens mij iedereen die mij een beetje kent.
Ik doe daar niet moeilijk over, gebeurt is gebeurt. :’)

Mijn ouders, na betrapt te zijn :x
zijn ouders, zijn broers
mijn zus en vrienden