Wie was jij in jouw vorige leven?

Grootste onzin ooit maar het is heel simpel:

Ik was een man die op 34-jarige leeftijd is gestorven in een concentratiekamp, 4 kinderen en een vrouw achterlatend.

Ik was Red Roberts, een hele bekende basketbal speler die voor Washington speelde.

Judith Exner (January 11, 1934 – September 24, 1999) was an American woman who claimed to be the mistress of U.S.

Een beroemde cricketer die voor Cambridge speelde. :’)

Heloise Bowls

1 kind en getrouwd met een Kolonel

Beroep columniste

Chaim Zanvl Abramowitz (Yiddish: חיים זאנוויל אבראמאוויטש), known as the Ribnitzer Rebbe (ריבניצער רבי), was considered a great Hasidic tzadik and miracle worker from Rybnitsa (now in Transnistria, Moldova).

Een oud manager van Manchester United.

David Martin, died: 10 august,aan longkanker, en hij was een senior officier. Hij laat een vrouw en 3 kids achter.

Ik was Ernst-Georg Drünkler, een nazi Ö

Harry charles Moore

was de tweede persoon uitgevoerd door de Staat van [sinds 1978 voor de moord op Thomas Lauri en Barbara Cunningham.

Een Noorse kunstschaatser :slightly_smiling_face:

Johan Allen Edwall; een Zweedse acteur, regisseur, auteur, componist en zanger. Gestorven op 7 februari 1997.

La Vern Baker, American singer (b. 1929)

Paul Senghas, een kapitein bij de SS tijdens de tweede wereldoorlog

Giuseppe Delfino (22 November 1921 – 10 August 1999) was an Italian fencer and Olympic champion in épée competition.

Timothy leary, een Amerikaanse psycholoog en schrijver die met LSD experimenteerde .
Laat ik nou net psychologie gaan studeren :’)))

Maragatham Chandrasekar (b. November 11, 1917 - d.October 27, 2001) was an Indian politician and Member of Parliament from the Indian state of Tamil Nadu.[1][2]

Raymond Abescat

1. Christopher Richard Sandford Buckle, een liefhebber van ballet.
  2. Jorge Ledesma, een golver.

Etheridge Knight was an African-American poet who made his name in 1968 with his debut volume, Poems from Prison

Eeeh oke?