Wie vind hij leuk?

heeuii,

wij hebben een groep op whatsapp waar we echt superveel chatten.
Toen kwam er een jongen bij die wel een beetje kenden.
we raakten met iedereen aan de praat enzo, en spraken regelmatig af na school.
Maar ik begon een beetje gevoelens te krijgen voor hem.
Hij zegt dat hij iemand leuk vind.
maar alleen ik weet niet wie…
En als ik bijv. een grapje maakt gaat hij altijd lachen enzo.
Ik had het idee dat hij mij leuk vond.

Toen op een dag gingen we skypen en kwamen in contact met een meisje die de beste vriendin was van iemand uit onze groep.
Zij is best wel hyper enzo en daar om moet hij altijd lachen.

Daarna kwam zij dus ook bij ons in de groep.
Maar nu heb ik het idee dat hij ook altijd veel om haar lacht…
maar ik dacht dus dat hij mij OOK leuk vind…
En nu weet ik niet wat ik moet doen want ik vind hem echt leuk :frowning_face:

Help me, please.
'xo

Het is niet zo dat wanneer iemand om je lacht, diegene jou ook perse “verliefd leuk” vindt.

Dus… lachen om een grapje = verliefd? Ik zie de link niet, sorry. Dan zou ik namelijk verliefd zijn op iedereen die grapjes maakt.
Anyway, ik denk dat je er alleen achter kan komen dmv afspreken.

Uh, dat kunnen wij niet weten. Ik zou hem eerst persoonlijk moeten kennen en zelfs dan is het nog moeilijk om erachter te komen, dat geef je zelf ook aan. Vraag het aan hem als je het echt wilt weten, maar wees wel bewust van de risico’s. En verder: jij hebt toch wel meer vrienden die om je lachen? Je kan ook lachen om iemand zonder er verliefd op te zijn … Anders zou het wel een rare wereld zijn geweest.

Gewoon aan hem vragen en anders proberen om is alleen met hem af te spreken. Kijken hoe hij daar op reageert, dan weet je het snel genoeg.

als ik bijv. met hem afspreekt dan kijkt hij mij ook echt diep in de ogen aan.
maar als ik ook skype met hem dan lijkt het of hij ook echt geinteresseerd is in mij…

Dat betekend niet dat hij je leuk vindt…

Dat zijn idd niet echt duidelijke dingen waarvan je kan afleiden dat hij je leuk vind. Het is in ieder geval duidelijk dat hij je gewoon wel mag/aardig vind. Dus als ik jou was zou ik gewoon met hem afspreken, misschien dat dan de ‘vonk’ bij hem wel overslaat

Je ziet soms dingen die je wilt zien als je verliefd bent.
Spreek eens apart met hem af en kijk dan hoe hij reageert.

Als je er de ballen voor hebt: vraag wie hij leuk vind.
Geloof me, het is het meest effectief > ben je meteen van je gepieker af.

*vindt
sorry

Maar I dunno, als je verliefd bent heb je een roze bril op. Vraag het aan een vriendin? Of aan hem, als je het durft.