Wie @ verstand van skype?

[i]Bestee iedereeeeen.! :]

Ik heb een vraagje over skype.
Mijn vriendin heeft ook skype en ik ook, alleen zij heeft ook skype me ofzo? En dat wil ik ook wel, alleen ik kan nergens vinden waar het staat, maar me vriendin zegt dat je een bepaalde versie van skype dan moet hebben om skype me te doen ofzo.?
Welke is versie is dat?
En als dat niet waar is , iemand anders dan nog een idee?
En ik heb het bij liefde en boys staan, maar ik weet niet hoe je het naar een andere catagorie moet doen… ;$$
i’m sorry.

Xxx,[/i]

Waarom vraag je het niet even aan die vriendin van je?

Ik heb geen idee maar zie dit maar als een upje.

Skype me?
Ik snap je niet.

Zij kan jou toch bellen op skype en dan neem jij op!

Google is your best friend.

What is SkypeMe!® mode?

SkypeMe! is no longer supported in Skype for Windows, though it is still accessible in Skype for Mac 2.8 and earlier.

SkypeMe! mode lets everyone else on Skype know that you are available and interested in chatting. This includes people who you don’t know, or you have not shared contact requests with. SkypeMe! mode temporarily disables your privacy settings and allows anyone to contact you, whether you’ve OK’d them or not. Your privacy settings are restored as soon as you leave SkypeMe! mode.

Dusss als je windows hebt dan kan het sowieso niet.

Nee, dat bedoel ik niet, skype me is dat je over de hele wereld met elkaar kan cammen… :]
Heeft iemand verstand ervan?

http://blogs.skype.com/en…y_we_removed_skypeme.html

Maar er staat dat je ook skype mac 2.8 kan downloaden, dan doe ik dat wel. :slightly_smiling_face:

Ik zie overigens het nut er nog niet van in. Je wilt toch alleen cammen met je vrienden neem ik aan? Maargoed…

Nee, ik heb dan altijd gewoon lol met m’n vriendinnen. :stuck_out_tongue:

Het is me duidelijk. dankjewel. :3

met gewoon skype kun je ook met haar bellen

volgens mij heb je haar verkeerd begrepen… want idd. met gewoon SKYPE kun je ook gewoon cammen, doe ik altijd met familie in het buitenland…

^ Inderdaad, en dat kan OOK met Skype Me. Maar dat is niet per se nodig.

Wat heeft iedereen trouwens met @? Je vraagt nu: Wie op verstand van skype? of: Wie bij verstand van skype?

Je moet eens kijken op de facebookpagina van skype me. Staan allemaal oproepjes van jongens die met meiden willen neuken en meiden die zichzelf aanbieden ;p ik denk dat het voornamelijk voor die doeleinden wordt gebruikt. Snap ook verder het nut van skype me niet helemaal, want het lijkt me toch hetzelfde, alleen is dit internationaal ofzo? Kan je dan iedereen zien die zich heeft aangemeld voor skype me ofzo?

Nou, ik had van een vriendin begrepen, dat ik skype me moest hebben om met mensen te praten? nouwja. snap het ook niet helemaal?:3
Ik wil niet met onbekende mensen ofzo skypen. alleen de vraag die ik stelde was een beetje onduidelijk sorry daarvoor!:slight_smile:

interessant dat je dit bij liefde&boys plaatst, en om uberhaupt voor skypeME te gaan is achterlijk.

Slechte zin?